Ff voorstellen, Gonzo

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Ff voorstellen, Gonzo

Bericht door gonzo »

Goedenavond, mijn naam is Fred, over het algemeen beter bekend als Gonzo. Na een tijdje fanatiek zundapprijder te zijn, kriebelde het 4takt geluid ineens in me. Ik heb via dit forum toen een Skyteam Skybongo gekocht. Helemaal vanuit Afferden Limburg naar stad Groningen gereden. Nu ff wat dingetjes aanpassen/upgraden naar mijn smaak. Ik zal wat fotookes plaatsen van mijn creaties, brommers e.d. Wie het leuk vind mag ook op Facebook mijn pagina liken, Kopfschuss-designs......
Dit is ik, met mijn 2 beste creaties, Ruben en Renske
131.JPG
131.JPG (44.18 KiB) 1572 keer bekeken
Deze zundapp was de eerste die ik kreeg, werkelijk kreeg, is van mijn vrouw haar opa geweest. bijgenaamd, opaas dapp
13042009144.jpg
13042009144.jpg (48.12 KiB) 1572 keer bekeken
Mijn tweede brommer, een zundapp 441. Eigenlijk een dames model, waar ik echt mijn ziel en zaligheid in heb los laten gaan. Voorvork, voorspatbord, stuur, remmerij, achterspatbord, zadel, allemaal op maat gemaakt, tank bekleed met oude plunjezak enz enz. Bijgenaamd, Armeedapp
170.JPG
170.JPG (45.34 KiB) 1572 keer bekeken
En nu de Gorilla...... Daar wacht ik nog ff mee, het is nog niet klaar, en ik heb geen naam voor dit geval..... KKLeur is Matzwart, met een bietje matrood.
Try and die techniek....... love it.

Plaats reactie