CB-Viguur's brommerts (update page 8)
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1487
- Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
CB-Viguur's brommerts (update page 8)
dan ook mijn brommerts maar hier neergooien.
'k begin met m'n ss50z die ik nog dagelijks gebruik
hoe 't begon, zo heb ik ongeveer 3 jaar rondgereden
dan ga je naar een trommelremmetje en nog wat veranderingetjes
en dan kan de voorvork het niet aan wanneer je trommelremmetje iets te goed klaargemaakt is
dus weer een schijfrem, maar dan van een cb50 (had ik nog staan)
wat een standaardbak zeg, dus nog wat aanpassen... een origineel ss50 kontje, opgetikt via dit messageboard notabene
toen werd ie mooi 1 kleurtje
maar toch weer erg standaard, dus toen ik voor weinig geld een setje schroef-ons tegenkwam, deze aangepast op de ss en daarmee gaan rijden
nu ziet ie er ongeveer zo uit:
het witte spatbordje is geinspireerd door de cb750 van Ed Vollegaas
De SS50 caferacer
hier ben ik af en toe ook nog mee bezig
een ss50z k1 caferacer project.
okee, de basis is een oostenrijks ss50m frame, maar daardoor heeft ie wel motorkenteken.
op de foto kan je de ruwe lijnen vast zien, maar er zal nog veel verandert worden, en veel zelfgemaakt of aangepast moeten
De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
voor meer details en foto's van de bouw, kan je hier terecht
http://www.monkeytuners.com/album/galle ... caferacer/
De CB50 racer
's zomers breng ik veel weekendjes door op het circuit, bij het CRT
de fiets die daarvoor gebruikt word staat hieronder
50cc, 111km/h
dingen die veranderd zijn; teveel om op te noemen
dingen die standaard zijn; niets
en dan is er NOG een ss50m motorfietsje in mijn stal, ook een project waarvan ongeveer alles aangepast of veranderd is, foto's hiervan komen pas wanneer die af is
hier zijn nog wat meer foto's te bewonderen bij interesse
http://www.monkeytuners.com/album/galle ... CB-viguur/
en dat was het dan wel ongeveer wat betreft mijn brommerts, die van pa laat ik maar achterwege voorlopig, die heeft ook een cb50 racer en een bijna 100% originele TS50DX en nog wat motorfietsen BMW en Honda
'k begin met m'n ss50z die ik nog dagelijks gebruik
hoe 't begon, zo heb ik ongeveer 3 jaar rondgereden
dan ga je naar een trommelremmetje en nog wat veranderingetjes
en dan kan de voorvork het niet aan wanneer je trommelremmetje iets te goed klaargemaakt is
dus weer een schijfrem, maar dan van een cb50 (had ik nog staan)
wat een standaardbak zeg, dus nog wat aanpassen... een origineel ss50 kontje, opgetikt via dit messageboard notabene
toen werd ie mooi 1 kleurtje
maar toch weer erg standaard, dus toen ik voor weinig geld een setje schroef-ons tegenkwam, deze aangepast op de ss en daarmee gaan rijden
nu ziet ie er ongeveer zo uit:
het witte spatbordje is geinspireerd door de cb750 van Ed Vollegaas
De SS50 caferacer
hier ben ik af en toe ook nog mee bezig
een ss50z k1 caferacer project.
okee, de basis is een oostenrijks ss50m frame, maar daardoor heeft ie wel motorkenteken.
op de foto kan je de ruwe lijnen vast zien, maar er zal nog veel verandert worden, en veel zelfgemaakt of aangepast moeten
De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
voor meer details en foto's van de bouw, kan je hier terecht
http://www.monkeytuners.com/album/galle ... caferacer/
De CB50 racer
's zomers breng ik veel weekendjes door op het circuit, bij het CRT
de fiets die daarvoor gebruikt word staat hieronder
50cc, 111km/h
dingen die veranderd zijn; teveel om op te noemen
dingen die standaard zijn; niets
en dan is er NOG een ss50m motorfietsje in mijn stal, ook een project waarvan ongeveer alles aangepast of veranderd is, foto's hiervan komen pas wanneer die af is
hier zijn nog wat meer foto's te bewonderen bij interesse
http://www.monkeytuners.com/album/galle ... CB-viguur/
en dat was het dan wel ongeveer wat betreft mijn brommerts, die van pa laat ik maar achterwege voorlopig, die heeft ook een cb50 racer en een bijna 100% originele TS50DX en nog wat motorfietsen BMW en Honda
Laatst gewijzigd door CB-viguur op 05 sep 2013 18:22, 10 keer totaal gewijzigd.
Re: CB-Viguur
wat is dit voor een uitlaat?CB-viguur schreef: De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Re: CB-Viguur
[quote="CB-viguur"]
De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Ziet er al erg goed uit Alleen er moeten, in mijn ogen, wel andere velgen op
De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Ziet er al erg goed uit Alleen er moeten, in mijn ogen, wel andere velgen op
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 31 jan 2007 23:49
- Locatie: BuSSum
Re: CB-Viguur
neej joh, voor 70's/80's caferacer zijn die velgen perfect!Chappy schreef:CB-viguur schreef: De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Ziet er al erg goed uit Alleen er moeten, in mijn ogen, wel andere velgen op
HVN superhelden team
Re: CB-Viguur
Daar moeten nu juist spaakvelgen onder anders is het net te foutCrazy Cavan schreef:Chappy schreef:neej joh, voor 70's/80's caferacer zijn die velgen perfect!CB-viguur schreef: De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Ziet er al erg goed uit Alleen er moeten, in mijn ogen, wel andere velgen op
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1517
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Locatie: Doorwerth
- Contacteer:
Re: CB-Viguur
chappy moet nog veel leren ver cafe racersChappy schreef:Crazy Cavan schreef:Daar moeten nu juist spaakvelgen onder anders is het net te foutChappy schreef:neej joh, voor 70's/80's caferacer zijn die velgen perfect!CB-viguur schreef: De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Ziet er al erg goed uit Alleen er moeten, in mijn ogen, wel andere velgen op
Re: CB-Viguur
Ooit gehoord van verschillende meningen en variatie in smaak. Zoals je kunt lezen staat er "in mijn ogen", dat betekend in dit zinsverband zoiets als 'naar mijn mening' wat dus duidt op mijn persoonlijke smaak. Daar heeft leren verder vrij weinig mee te maken.bart beekhuizen schreef:Chappy schreef:chappy moet nog veel leren ver cafe racersCrazy Cavan schreef:Daar moeten nu juist spaakvelgen onder anders is het net te foutChappy schreef:neej joh, voor 70's/80's caferacer zijn die velgen perfect!CB-viguur schreef: De CB50 caferacer
een project wat door politie en rdw wat vertraging heeft opgelopen, maar er zijn nog vorderingen.
als doel; een "foute" jaren 70-80 caferacer
ook hier foto's zoals het er ongeveer uit moet gaan zien, niet zoals het er nu bij staat
Ziet er al erg goed uit Alleen er moeten, in mijn ogen, wel andere velgen op
Zoek eens wat plaatjes van café racers, vaak zitten daar gewoon spaak velgen onder en soms ook niet Spaken vind IK mooier.
Hier al wat plaatjes, speciaal voor jou
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 31 jan 2007 23:49
- Locatie: BuSSum
Re: CB-Viguur
caferacers is niet alleen een omgebouwde motor maar ook een cultuur van zich zelfChappy schreef:bart beekhuizen schreef:Ooit gehoord van verschillende meningen en variatie in smaak. Zoals je kunt lezen staat er "in mijn ogen", dat betekend in dit zinsverband zoiets als 'naar mijn mening' wat dus duidt op mijn persoonlijke smaak. Daar heeft leren verder vrij weinig mee te maken.Chappy schreef:chappy moet nog veel leren ver cafe racersCrazy Cavan schreef:Daar moeten nu juist spaakvelgen onder anders is het net te foutChappy schreef: neej joh, voor 70's/80's caferacer zijn die velgen perfect!
Zoek eens wat plaatjes van café racers, vaak zitten daar gewoon spaak velgen onder en soms ook niet Spaken vind IK mooier.
Hier al wat plaatjes, speciaal voor jou
HVN superhelden team
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:41
- Bezit: BMW R1100GS
- Locatie: Nijmegen
Ja okay, die van mij liep ok een kleine 75-80 met het meeste standaardspul wel "snel" maar 111.... that's a whole different ballgameDenniss schreef:het scheelt al dat het een staande cilinder blokje is.SBloke schreef:Mooie spulletjes,
Hoe krijg je die 50cc racer zo ver dat hij 111 gaat?
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~
MU!
MU!