Mijn CBtje

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Afbeelding

Als je deze bedoelt: Ja.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Chappy
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 180
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:30
Locatie: Veghel

Bericht door Chappy »

davey schreef: Ik vraag me of je er nog iets van kan maken hoor...
Gouden ketting door het oogje boven aan en je hebt een ruige ketting vol smeer :lol:
Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Neem maar mee naar de 3-taktrit of geef 'm aan Rene als die wel gaat.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Als ik ga wil ik em wel meenemen. Weet nog niet wat ik doe.

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Kan het kloppen dat ik die ss van je neef ooit zie rijden tussen veghel en vorstenbosch?

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Aha, ik kom daar wel eens post rondbrengen en heb hem al meerdere keren zien rijden. Zeg 't maar es tegen em, dan weet ie ook weer waarom de postbode ooit zijn hand naar hem op steekt.

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Nee, ik woon op de bunders.

PatrickBosch
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 feb 2007 02:07
Locatie: Zeist

Bericht door PatrickBosch »

...is daar flink geknepen, maar 85 hoeft hij nou ook weer niet te lopen, anders had ik wel een scootah gekocht...
Een standaard 'scootah' (waarvan ik denk te begrijpen dat je een 'scooter' bedoelt) rijd hier in Nederland ook maar 45/50 vanuit de winkel "flink geknepen". Ik hoop toch dat je hem hebt aangeschaft vanwege de waarde in historisch aspect. En inderdaad, mischien ben ik dan met mijn 30 jaar ook maar een ouwe zeikerd... maar de meest sportieve motorfietsen hebben ook spiegels, die zitten er op voor de veiligheid dat je niet steeds zo stom achterom hoeft te kijken en daarbij dus niet ziet wat er voor je gebeurd.

Oke, genoeg gezeikt nu...
------------------------------CUT HERE------------------------------------
Afbeelding

Chappy
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 180
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:30
Locatie: Veghel

Bericht door Chappy »

PatrickBosch schreef:
...is daar flink geknepen, maar 85 hoeft hij nou ook weer niet te lopen, anders had ik wel een scootah gekocht...
Een standaard 'scootah' (waarvan ik denk te begrijpen dat je een 'scooter' bedoelt) rijd hier in Nederland ook maar 45/50 vanuit de winkel "flink geknepen". Ik hoop toch dat je hem hebt aangeschaft vanwege de waarde in historisch aspect. En inderdaad, mischien ben ik dan met mijn 30 jaar ook maar een ouwe zeikerd... maar de meest sportieve motorfietsen hebben ook spiegels, die zitten er op voor de veiligheid dat je niet steeds zo stom achterom hoeft te kijken en daarbij dus niet ziet wat er voor je gebeurd.

Oke, genoeg gezeikt nu...
------------------------------CUT HERE------------------------------------
Ouwe zeikerd.. :twisted:

Maar een sportieve motorfiest gaat ook wel iets harder dan 60. Op een brommer staat het vaak wat minder mooi omdat een brommer wat schrieler is dan een motor en een spiegel dus vaak wat groot lijkt in verhouding. Uiteraard is dat ook maar mijn mening :P Overigens ben ik het volkomen met je eens wat betreft de veiligheid, spiegelen is zeker veiliger dan constant achterom kijken om te kijken wat er achter je rijdt ed.
Afbeelding

Plaats reactie