Takegawa cd50!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Timon de Klein
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:31
Locatie: Werkhoven

Bericht door Timon de Klein »

Laseur schreef:zit er stikstof in de banden ? of is dat gewoon een groen ventiel dopje..
Snuif jij er nog even een...

arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1513
Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Locatie: Bennekom/EDE

Bericht door arnold-d »

Orgineel profielbandje voorop?


Verder mooie foto's!!
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax

snelwyn
4T-MSB regular
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:01
Bezit: Honda TT c50
Locatie: De Bilt

Bericht door snelwyn »

Laseur schreef:
Timon de Klein schreef:
Laseur schreef:zit er stikstof in de banden ? of is dat gewoon een groen ventiel dopje..
Snuif jij er nog even een...
mijn fiets banden zijn gevult met stikstof, mijn scooter banden zijn gevult met stikstof, mijn autobanden zijn gevult met stikstof, dus waarom niet ?
Waarom vul jij je fiets en scoter banden met stikstof :? Ik heb alleen groene dopjes erop omdat ik ff niks anders voor handen had..
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

Stikstof zet minder uit waneer het warm wordt. In de racerij is dit vrij gebruikelijk maar bij onze bandjes ga je er geen reet van merken :)

snelwyn
4T-MSB regular
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:01
Bezit: Honda TT c50
Locatie: De Bilt

Bericht door snelwyn »

ja precies dat bedoel ik, daarom vroeg ik het me al af.. :P
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:

Berry
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:48
Locatie: Bilthoven

Bericht door Berry »

Wat pauper zeg dat je er geen stikstof in hebt. Ik had al stikstof in de banden van de kinderwagen waar ik in rond gereden werd...

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

Wel relaxed. Had je moeder meer grip als ze met je door het winkelcentrum rende.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5169
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Bericht door stoterstangen90 »

Laseur schreef:er zitten veel voordelen aan.. een band met 'gewone lucht' wordt na verloop van tijd al snel vijf tot tien procent zachter. zuurstofmoleculen zijn dermate klein, dat ze ontsnappen. stikstofmoleculen zijn groter en ontsnappen niet of nauwelijks. banden die op spanning zijn en blijven, slijten minder snel en zorgen ervoor dat de rolweerstand optimaal blijft, dat zorgt weer voor een laag brandstofgebruik.. en het rijdt en stuurt stukken beter..
ik vul mijn banden altijd met een speciaal mengsel, dat voor 78% uit stikstof, 21% uit zuurstof en 1% uit edelgassen bestaat.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Glasbak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:59
Locatie: Snevert

Bericht door Glasbak »

stoterstangen90 schreef:
Laseur schreef:er zitten veel voordelen aan.. een band met 'gewone lucht' wordt na verloop van tijd al snel vijf tot tien procent zachter. zuurstofmoleculen zijn dermate klein, dat ze ontsnappen. stikstofmoleculen zijn groter en ontsnappen niet of nauwelijks. banden die op spanning zijn en blijven, slijten minder snel en zorgen ervoor dat de rolweerstand optimaal blijft, dat zorgt weer voor een laag brandstofgebruik.. en het rijdt en stuurt stukken beter..
ik vul mijn banden altijd met een speciaal mengsel, dat voor 78% uit stikstof, 21% uit zuurstof en 1% uit edelgassen bestaat.
Ik doe er meestal ook nog een klein percentage waterdamp en een verwaarloosbaar deel koolzuurgas bij. Heb wel eens gehoord dat dat nog beter werkt....

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

ik pomp mijn op zoals mijn luchtbed, gewoon met de mond.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5169
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Bericht door stoterstangen90 »

Glasbak schreef:
stoterstangen90 schreef:
Laseur schreef:er zitten veel voordelen aan.. een band met 'gewone lucht' wordt na verloop van tijd al snel vijf tot tien procent zachter. zuurstofmoleculen zijn dermate klein, dat ze ontsnappen. stikstofmoleculen zijn groter en ontsnappen niet of nauwelijks. banden die op spanning zijn en blijven, slijten minder snel en zorgen ervoor dat de rolweerstand optimaal blijft, dat zorgt weer voor een laag brandstofgebruik.. en het rijdt en stuurt stukken beter..
ik vul mijn banden altijd met een speciaal mengsel, dat voor 78% uit stikstof, 21% uit zuurstof en 1% uit edelgassen bestaat.
Ik doe er meestal ook nog een klein percentage waterdamp en een verwaarloosbaar deel koolzuurgas bij. Heb wel eens gehoord dat dat nog beter werkt....
is ook. Klein beetje ozon erbij maakt het nog beter
Afbeelding

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

Na het tanken zit 10 meter verderop een bandenspanningsmeteropblaasapparaat, te lui om erheen te rijden, eens in de zoveel tijd ? Afbeelding

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5169
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Bericht door stoterstangen90 »

roow schreef:Na het tanken zit 10 meter verderop een bandenspanningsmeteropblaasapparaat, te lui om erheen te rijden, eens in de zoveel tijd ? Afbeelding
van die geldkloppers die die 50ct te duur vinden.
Afbeelding

Plaats reactie