CB50 project naar Tracker van Erwin

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
CB-ERwin
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 jun 2018 18:39
Bezit: Skymax Dax Euro4 2019
Novio 1970
Contacteer:

CB50 project naar Tracker van Erwin

Bericht door CB-ERwin »

Zo ben al een paar weken aan het rondneuzen op t forum, dus eens tijd om mn CB50 voor te stellen.
Rijdend gekocht en ga in de zomer wat kleine aanpassingen doen met als doel er een Tracker van te maken (met respect voor de tank en zijkappen). Knipperlichten zijn er al af en er komt binnenkort een andere bocht met Dax demper op. In de winter wil ik het frame laten stralen en poedercoaten. Ergens in de tussentijd kijken voor een kortere buddy, bredere banden, ander stuur en spatborden (en plaathouder/achterlicht).

Zo gekocht:
IMG_9529.JPG
IMG_9529.JPG (196.33 KiB) 1231 keer bekeken
Andere handvatten en zonder knipperlichten:
20180714_122701_resized.jpg
20180714_122652_resized.jpg
(p.s. originele onderdelen bewaar ik voorlopig netjes)
Groeten, Erwin
Novio rijder met mooi weer en een Skymax Euro4 als dailydriver

CB-ERwin
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 jun 2018 18:39
Bezit: Skymax Dax Euro4 2019
Novio 1970
Contacteer:

Re: CB50 project naar Tracker van Erwin

Bericht door CB-ERwin »

Omdat lekker toeren leuker is en de andere Honda (Novio) al uit elkaar ligt, heb ik dit project uitgesteld en heb afgelopen zomer en najaar leuke ritjes gemaakt. Ook zijn de ideeën wat veranderd. Zo blijft het ori stuur, want er past maar 1 remleiding op en die is al vrij kort, dus een hoger en breder stuur zal niet gaan. Het voorspatbord blijft ook (alleen gele plaatje is eraf), maar achter komt wel iets anders en ook een kortere buddy.
Groeten, Erwin
Novio rijder met mooi weer en een Skymax Euro4 als dailydriver

CB-ERwin
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 jun 2018 18:39
Bezit: Skymax Dax Euro4 2019
Novio 1970
Contacteer:

Re: CB50 project naar Tracker van Erwin

Bericht door CB-ERwin »

Andere buddy erop, maar ik moet er nog andere beugels voor maken, want het past net niet. Ook ga ik een zwarte bestellen, want dat staat beter. Achterspatbord is nog een ruwe prototype en moet nog wat schuiner naar achter steken en de zijkanten laat ik schuin weglopen i.p.v. nu lomp recht naar beneden:

Afbeelding

Ook heb ik een CB bocht en Dax uitlaat gecombineerd tot dit leuke geheel (al zeg ik het zelf):

Groeten, Erwin
Novio rijder met mooi weer en een Skymax Euro4 als dailydriver

Plaats reactie