Jincheng Singa

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
MonkeyCruzer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 aug 2015 11:29

Jincheng Singa

Bericht door MonkeyCruzer »

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Steven, 16 jaar jong en woon in België. Ik was van kleins af aan al geïnteresseerd in alles wat met brommers/motors te maken had. Toen ik 16 werd heb ik dus meteen een brommer gekocht, een Jincheng Singa met wat lakschade, roest en hier en daar missende onderdelen en bouten. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, daarna geschuurd en naar de spuiter gebracht. Zelf terug in elkaar gezet met de nodige problemen. Veel van mijn nieuwe onderdelen paste niet en mijn toerenteller kreeg ik niet aan de praat. Ik heb vandaag eindelijk mijn Singatje kunnen afkrijgen. Hier het resultaat:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: Jincheng Singa

Bericht door Daan1508 »

Ziet er goed uit! Dat dashboardje met die tellers is stoer man! Ik zou een originele uitlaat met hitteschild mooier ogend vinden, maar dat is smaak!

MonkeyCruzer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 aug 2015 11:29

Re: Jincheng Singa

Bericht door MonkeyCruzer »

Daan1508 schreef:Ziet er goed uit! Dat dashboardje met die tellers is stoer man! Ik zou een originele uitlaat met hitteschild mooier ogend vinden, maar dat is smaak!
Thanks! Heb de uitlaat met hitteschild expres vervangen omdat ik hem veel te stil vind. Deze klinkt veel zwaarder en dieper dus vandaar heb ik voor deze uitlaat gekozen.

carel
4T-MSB addict
Berichten: 531
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:47
Bezit: ss50
c320s
Locatie: Utrecht

Re: Jincheng Singa

Bericht door carel »

Ziet er mooi uit, goed gedaan.
h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.

deutz
4T-MSB regular
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 aug 2014 22:33
Bezit: Dax skyteam 125.
R1128 uit 1983 met 1400 blok uit een R5GTX.
Locatie: tussen de rivieren

Re: Jincheng Singa

Bericht door deutz »

Ziet er super uit!!!! ik vindt dat schermpje op de koplamp heel mooi, helpt het iets tegen de rijwind tegen je lichaam?
Past waarschijnlijk ook op een Dax?
gr.Jan.

MonkeyCruzer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 aug 2015 11:29

Re: Jincheng Singa

Bericht door MonkeyCruzer »

deutz schreef:Ziet er super uit!!!! ik vindt dat schermpje op de koplamp heel mooi, helpt het iets tegen de rijwind tegen je lichaam?
Past waarschijnlijk ook op een Dax?
gr.Jan.
Thanksss! Ik zou nu niet echt durven zeggen dat het helpt tegen de wind, het zou wel kunnen hoor. Op een Dax past dit inderdaad ook.

Plaats reactie