C50 Passport & C110'en
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
C50 Passport & C110'en
Na jaren zonder Honda maar met VW ga ik toch weer terug naar de Honda!
Vroeger een SS gehad, veel CD'tjes en Ceetjes, chaly, CL50, CL70 en vast nog wel wat rommel
Hier op de wintercee SS90 ophalen voor een nieuwjaarsrit (2003?)
Nu dit dingetje gescoord voor in Amsterdam! Als ie mooier wordt komen er wel weer plaatjes! Hopelijk volgende week keuren en scheuren!
Vroeger een SS gehad, veel CD'tjes en Ceetjes, chaly, CL50, CL70 en vast nog wel wat rommel
Hier op de wintercee SS90 ophalen voor een nieuwjaarsrit (2003?)
Nu dit dingetje gescoord voor in Amsterdam! Als ie mooier wordt komen er wel weer plaatjes! Hopelijk volgende week keuren en scheuren!
Laatst gewijzigd door zollie op 26 jul 2015 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 02 jun 2014 12:32
Re: C50DX(k3) Passport
Wow, gave bak! Mooie kleur, dat wit! Veel plezier ermee, wie weet kom ik je nog eens tegen in Amsterdam
Edit: is dit helemaal origineel op deze manier? Dus ook met dit stuur er op? Stuur lijkt me een oud-type C stuur, maar frame is TussenType of NieuwType.. Of zit ik er naast? Ben er ook een tijdje (lees: 14 jaar) tussenuit geweest, dus heb niet alles meer op een rijtje..
Edit: is dit helemaal origineel op deze manier? Dus ook met dit stuur er op? Stuur lijkt me een oud-type C stuur, maar frame is TussenType of NieuwType.. Of zit ik er naast? Ben er ook een tijdje (lees: 14 jaar) tussenuit geweest, dus heb niet alles meer op een rijtje..
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Hij is niet meer origineel, hij was metallic groen ooit. Dit type met stuur en frame is origineel, volgens mij de C50 k1t/m3 ofzo.
Stuur is wat wij kennen als 'passport'-eigenschap. En die hebben ook allemaal een TT frame, dit zou dus een Passport-C50 zijn
Over enkele weken te zien scheurend door Amsterdam als het goed is. Ik zwaai naar alle honda's dus ook naar jou
Stuur is wat wij kennen als 'passport'-eigenschap. En die hebben ook allemaal een TT frame, dit zou dus een Passport-C50 zijn
Over enkele weken te zien scheurend door Amsterdam als het goed is. Ik zwaai naar alle honda's dus ook naar jou
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- chaly addict
- Berichten: 18833
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: C50DX(k3) Passport
Het verschil tussen zo'n oude passport en een TT frame is het luchtfilter.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Ohja, dit is nog wel met OT filter. Definitie passport zal dus zijn: TT frame met OT luchtfilter
Ohja en de specifieke passport-carters zijn er niet meer bij, allemaal kapoet!
Ohja en de specifieke passport-carters zijn er niet meer bij, allemaal kapoet!
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- chaly addict
- Berichten: 18833
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: C50DX(k3) Passport
Latere passports hebben volgens mij een NT filter en ook geen kappen met roosters meer.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Ja inderdaad. En die hebben ook niet meer dat leuke stuurtje... Het enige wat daar nog 'passport' aan is zijn de stickersNIX schreef:Latere passports hebben volgens mij een NT filter en ook geen kappen met roosters meer.
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
- gerbrandicus
- Astrealover
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
- Locatie: Gorinchem
Re: C50DX(k3) Passport
Huh, heb je nog een C?
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Mijn cee die ik tien jaar geleden aan mijn zus verkocht! En ja, we wonen erg dicht bij elkaar
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
En ja, dan maar met een powerrrrrfiltertje rondrijden
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1856
- Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
- Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Dat is bij het college hotel! Zag hem al staan van de week.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Klopt!
Zie vaak een rode TT C50 rijden in de buurt, jij dat?
Zie vaak een rode TT C50 rijden in de buurt, jij dat?
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: C50DX(k3) Passport
Zooo, vandaag blokje open gehad, baklagers vervangen en dat was ook wel echt nodig!
Verder trouwens wel prima blokje, uit 1976 (bijna matching numbers, zit 9 tussen) en al met NT kickstart en naaldlagertjes op de bak! Verder een saai 041 nokje en supernet zuigertje en alles.
Heb een doorschakelwals in de driebak gezet, maar bij het schakelen met je voet blijft het pedaal hangen. Een tikje met je hak en hij is weer terug... Heeft een doorschakelbak een andere as? Misschien met kortere vingers zegmaar?? anders moet ik het nog eens bekijken. Verder was blokje redelijk netjes, en nu een heel stuk schoner nu de resten van de baklagers van de bodem zijn gepoetst
Hangt al half onder de C50, maar nog geen testritje, ben toe aan bier
Verder trouwens wel prima blokje, uit 1976 (bijna matching numbers, zit 9 tussen) en al met NT kickstart en naaldlagertjes op de bak! Verder een saai 041 nokje en supernet zuigertje en alles.
Heb een doorschakelwals in de driebak gezet, maar bij het schakelen met je voet blijft het pedaal hangen. Een tikje met je hak en hij is weer terug... Heeft een doorschakelbak een andere as? Misschien met kortere vingers zegmaar?? anders moet ik het nog eens bekijken. Verder was blokje redelijk netjes, en nu een heel stuk schoner nu de resten van de baklagers van de bodem zijn gepoetst
Hangt al half onder de C50, maar nog geen testritje, ben toe aan bier
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: C50DX(k3) Passport
zo ver ik weet is de schakelvork as niet anders als die van een rotatie bak.
ik heb mijn zb blok ook voorzien van een rotatie bak. en daar heb ik niet van zulke problemen mee gehad.
is de schakelas niet iets krom door iemand die er ooit mee op zijn plaat gegaan is.
ik heb mijn zb blok ook voorzien van een rotatie bak. en daar heb ik niet van zulke problemen mee gehad.
is de schakelas niet iets krom door iemand die er ooit mee op zijn plaat gegaan is.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.