Mijn niet originele SS50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

Dezelfde Jasper schreef:
Jurrien schreef:Bart, jij moet je mond houden. Serieus. Je hebt overal commentaar op maar je bent nog te stom om je band te plakken. Dan kan je het gewoon niet maken om andere brommers af te kraken. Dat hoort gewoon niet.
:lol: idd wat een leipo


Ik vind het wel een creatief en mooi SS'je, maar om toch te mekkeren te hebben, ik vind het zitje wat buiten proporties.
blablabla...
ik mag toch ook best een mening hebben...
zeikerds.

Master_Of_Dax

Bericht door Master_Of_Dax »

ik vind hem ckrs mooi
alleen je kontje is iets te hoog voor mij doen
maar ckr een hele mooie ss 8)

Steve55
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 161
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:13

Bericht door Steve55 »

is dat echt volledig 70?? OT of NT? want die cilinderkop heb ik alleen nog maar bij Bami 110 blokjes gezien..
De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt

Vehikel
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 mar 2007 10:55
Locatie: Baarn
Contacteer:

Bericht door Vehikel »

Mooi dingetje! Maar nog mooier zou - naar mijn idee - zijn, om het zadel zodanig te verlagen, dat de onderkant van het zadel in 1 lijn loopt met de tank. Dus het zit gedeelte direct op het frame.

argènteoluna
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 jan 2007 20:55
Locatie: Arnhem

Bericht door argènteoluna »

ik vind hem erg vet op dat zadel na, maar dat zit hem puur in de manier waarop je het zadel erop gezet hebt zoals andere mensen ook al hebben gezegt..

als je dat zadel op dezelfde hoogte zou kunnen zetten als je tank dan is die ss50 echt supergaaf!!
BMW Z3 2.8 (1999)
Honda CY50K1 (1979)
Honda Z50AK5 (1974)

Tiopsa

Bericht door Tiopsa »

Steve55 schreef:is dat echt volledig 70?? OT of NT? want die cilinderkop heb ik alleen nog maar bij Bami 110 blokjes gezien..
De kop is een geflowde Shark kop. Echter wel met grote kleppen en verbrandingsruimte.

En inderdaad, de buddy is iets lager veel mooier. Ik heb alleen niet de kennis en apparatuur om een goed passende bodemplaat te maken van metaal. Dat mag de volgende eigenaar gaan doen.

Plaats reactie