C50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
sander_c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 jan 2007 12:29
Bezit: c50 '70
Locatie: Driebergen

C50

Bericht door sander_c50 »

Bij deze post ik wat plaatjes van mijn C50 restauratieproject dat nu zo goed als klaar is. De restauratie heeft lang op zich laten wachten maar een half jaar geleden ben ik toch flink bezig gegaan met het terug in elkaar zetten. Sorry voor wazige kwaliteit foto's maar komen van de telefoon.

Zo stond ie er vorige week bij (inmiddels met beenkappen)
AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

Dit is mijn werkhok: 2x2m... geen stroom alleen licht maar tenminste droog

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

De plank waarop de C nu staat is ook nog van de muur gekomen toen ik ermee bezig was. Die muur is van dat zachte spul, dus de juiste pluggen gebruikt, 9 schroeven om de plank te verankeren in de muur, maar helaas. Zat ik ineens met de C in mn armen...
AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

Spaghetti:
AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

Er is heel veel aan de brommer vervangen, is eigenlijk als nieuw. Nu geheel 12V en Chinees motortje.

Wat moet nog?

Ik hoop er ooit een 12V Honda blok onder te hangen, 50 of 70 cc. Verder koplampring nog nieuw, eventueel plastic spatbord en achtervering spuiten in kleur van het frame (ral 6000). Voor degene die wil weten hoe hij er voor restauratie uitzag verwijs ik graag naar dit vage youtube filmpje... https://www.youtube.com/watch?v=HPPoj4XEg5s

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Nog wat foto's die ik tegenkwam van brommers die ik ook gehad heb, mooie Novio en Madass

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

AfbeeldingUploaded with ImageShack.com

Online
ildert
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1341
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:40
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Locatie: dongen

Re: C50

Bericht door ildert »

he..die novio komt me bekend voor :) van plofkop gekocht?
grote klappen, snel thuis

firestone
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:19
Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Locatie: Tussen Boutjes en Moeren

Re: C50

Bericht door firestone »

Het Noviotje leeft nog en heeft het erg naar zijn zin. Alleen moest ie wel kleur bekennen.

Afbeelding

Transformer;

Afbeelding
Afbeelding
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/

Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50

sander_c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 jan 2007 12:29
Bezit: c50 '70
Locatie: Driebergen

Re: C50

Bericht door sander_c50 »

Gaaf zo die Novio! die kleur staat 'm erg goed.

Zou niet meer weten van wie ik die ooit had gekocht...

Online
ildert
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1341
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:40
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Locatie: dongen

Re: C50

Bericht door ildert »

Ha leuk! Ik heb hem zelf ooit in Aalst, BE gekocht van een mijnheer wiens opa bij Honda had gewerkt.
Dus hij staat nou in Bussum begrijp ik? Ik ben zelf ooit begonnen met 4t rijden op een novio in Bussum op het Willem. :mrgreen:
grote klappen, snel thuis

firestone
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:19
Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Locatie: Tussen Boutjes en Moeren

Re: C50

Bericht door firestone »

ildert schreef:Ha leuk! Ik heb hem zelf ooit in Aalst, BE gekocht van een mijnheer wiens opa bij Honda had gewerkt.
Dus hij staat nou in Bussum begrijp ik? Ik ben zelf ooit begonnen met 4t rijden op een novio in Bussum op het Willem. :mrgreen:
Fantastisch zeg, leuk om te vernemen. Klopt de Novio staat in Bussum en is in goed gezelschap!
Willem de Zwijger, KoperenKraan, Scorpio, VitusCollege, hockey feestjes en vooral heel veel Honda's
Wij hebben dat in het klein weer een beetje opgepakt, wellicht herken je er een paar, kijk maar eens; http://honda-gangers-gooi-vechtstreek.w ... index.html

Groet, Jörgen
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/

Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50

Online
ildert
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1341
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:40
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Locatie: dongen

Re: C50

Bericht door ildert »

firestone schreef:
ildert schreef:Ha leuk! Ik heb hem zelf ooit in Aalst, BE gekocht van een mijnheer wiens opa bij Honda had gewerkt.
Dus hij staat nou in Bussum begrijp ik? Ik ben zelf ooit begonnen met 4t rijden op een novio in Bussum op het Willem. :mrgreen:
Fantastisch zeg, leuk om te vernemen. Klopt de Novio staat in Bussum en is in goed gezelschap!
Willem de Zwijger, KoperenKraan, Scorpio, VitusCollege, hockey feestjes en vooral heel veel Honda's
Wij hebben dat in het klein weer een beetje opgepakt, wellicht herken je er een paar, kijk maar eens; http://honda-gangers-gooi-vechtstreek.w ... index.html

Groet, Jörgen
Ah ja Scorpio...Tosti Sate! :) Koperen Kraan kwam ik nooit, zat altijd aan de andere kant van het spoor bij Scorpio dus, tostietje halen tussen de middag.....op de ss...vanaf het Willem. :)
En in het weekend naar het Hoekje etc.

Heb de ritjes van de gooi gangers wel eens voorbij zien komen idd, maar woon niet meer in de buurt tegenwoordig.
grote klappen, snel thuis

Thom
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 feb 2009 17:44
Bezit: Honda ST50B
Locatie: Leimuiden

Re: C50

Bericht door Thom »

De Cee begint zeker ergens op te lijken! Zou alleen wel je verlichting naar achter even netjes leggen zoals het hoort, staat er dan toch een stuk netter uit. Succes met de afwerking!

Plaats reactie