SS50 merlot red

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Nexus6
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 242
Lid geworden op: 12 aug 2010 14:46
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: SS50 merlot red

Bericht door Nexus6 »

skodas schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buddy bestelt op e-bay tankje komt bij Coos weg. Tankje en kontje bij de plaatselijke spuiter laten spuiten in aston martin merlot red. Ik ben er erg blij mee. Buddy is vooraan wel een beetje zwak (dunne plaat) ook de achterste ophangogen zijn net iets dunner als bij een origineel zadel. Zadel is erg hard wat eigenlijk heel erg fijn rijdt.
Met eeuwige dank aan m'n zwager voor de mooie sticker. Heb er voor de liefhebbers nog een paar over in verschillende afmetingen.
Gaaf!! Deze SS50 triggerd mij voor een lekkere snelle rit over de Afsluitdijk! Mijn complimenten voor deze prachtige S50.

M.v.g. Nexus
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --

jellehakvoort
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2011 23:09
Bezit: Honda SS50 K3

Re: SS50 merlot red

Bericht door jellehakvoort »

Super zeg, je SS50 ziet er echt heel erg goed uit! Complimenten.
Hoe heb je in godsnaam die buddy weten te bemachtigen? Ik heb zelf nu een originele K1 buddyseat, mooi gestraald en een nieuwe hoes eroverheen. Zit toch niet zo strak als die van jou. Als je tips heb, hoe en waar een dergelijke buddy te vinden, dan hoor ik het ontzettend graag! Vind je Candy Ruby Red niet nog mooier?

Groetjes, Jelle

Thomgun
4T-MSB addict
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 jun 2010 10:01
Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2
Locatie: Hattem

Re: SS50 merlot red

Bericht door Thomgun »

jellehakvoort schreef:Super zeg, je SS50 ziet er echt heel erg goed uit! Complimenten.
Hoe heb je in godsnaam die buddy weten te bemachtigen? Ik heb zelf nu een originele K1 buddyseat, mooi gestraald en een nieuwe hoes eroverheen. Zit toch niet zo strak als die van jou. Als je tips heb, hoe en waar een dergelijke buddy te vinden, dan hoor ik het ontzettend graag! Vind je Candy Ruby Red niet nog mooier?

Groetjes, Jelle
*klik* Deze man heeft er nog meer in andere kleuren...
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.

skodas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:55

Re: SS50 merlot red

Bericht door skodas »

Van die man heb ik hem dus ook. Snelle levering en verstuurd als gift.
Candy is ook erg mooi maar heel erg prijzig om te laten spuiten.
En helaas rond de tankdop laat de lak alweer los. Dat was wel even een gvd momentje.

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: SS50 merlot red

Bericht door RobHonda »

Wat erg belangrijk is dat je het vlak waarop de tankdop sluit helemaal lakvrij maakt. Anders kruipt de benzine inderdaad in de lak zegmaar en krijg je hetzelfde effect als de meeste jubilieumtankjes hebben.

jellehakvoort
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2011 23:09
Bezit: Honda SS50 K3

Re: SS50 merlot red

Bericht door jellehakvoort »

Top, thanks voor de tip(s)! Ga er binnenkort een bestellen. Ze zien er erg mooi uit. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze er zijn?

skodas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:55

Re: SS50 merlot red

Bericht door skodas »

Ben me niet meer 100% zeker maar dacht iets van 11 dagen. Lak die er standaard opzit moet je maar als roestbescherming beschouwen.

jellehakvoort
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2011 23:09
Bezit: Honda SS50 K3

Re: SS50 merlot red

Bericht door jellehakvoort »

Heb je op die seat op eBay geboden of gewoon het volle pond betaald? Ik ben nieuw met eBay, dus zodoende. Alvast bedankt voor je antwoord!

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: SS50 merlot red

Bericht door butt head »

jellehakvoort schreef:Heb je op die seat op eBay geboden of gewoon het volle pond betaald? Ik ben nieuw met eBay, dus zodoende. Alvast bedankt voor je antwoord!
ja in een keer de volle pond en de verzendkosten dan rustig wachten tot er een post bode komt.

een paypal accaunt is wel makkelijk.
dan klik je buy nou je geeft je paypal accaunt op en dan word het auto matich van dat account geschreven en en paar weken later heb je het ding op de mat liggen. heele maal geen moeilijke dingen met vertalen en adressen over stuuren.

paypal is een soort interent bank waar je geld naar toe over kan maken. geld over maken naar je paypal accaunt gebeurd op de zelfde manier als dat je via intenet bankieren een snelhijds overtreding betaald.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

jellehakvoort
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2011 23:09
Bezit: Honda SS50 K3

Re: SS50 merlot red

Bericht door jellehakvoort »

Top, dan ga ik er een bestellen.
Ik gebruik PayPal al vrij lang, maar bedankt voor de uitleg. ;-)

skodas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:55

Re: SS50 merlot red

Bericht door skodas »

En foto's he? ben benieuwd.

jellehakvoort
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2011 23:09
Bezit: Honda SS50 K3

Re: SS50 merlot red

Bericht door jellehakvoort »

Die komen uiteraard. Ik geef het nog twee weken. Gisteren en vandaag voor ruim €500 aan nieuwe onderdeeltjes besteld en reeds in het bezit van nieuwe banden en motorblok. Als de tank en het zadel af zijn maak ik wat foto's. Wordt wel mooi denk ik. ;-)

skodas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:55

Re: SS50 merlot red

Bericht door skodas »

Oh ja, ik heb de boutjes van het metalen kontje vervangen door rvs inbusboutjes met kleine o-ringetjes eronder tegen het beschadigen.
Mischien ook voor jou handig.

skodas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:55

Re: SS50 merlot red

Bericht door skodas »

En? Buddy al binnen? Welke kleur gaat ie worden?

jellehakvoort
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2011 23:09
Bezit: Honda SS50 K3

Re: SS50 merlot red

Bericht door jellehakvoort »

Zoals beloofd! Ik kwam het bericht per abuis tegen, was het vergeten. Desalniettemin, en de foto dateert van een tijdje geleden. Inmiddels een lage uitlaat en geen bromsnor geel meer op het voorspatbord.
Bijlagen
IMG_0465 1.JPG

Plaats reactie