SS50 project

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Blootkonijn schreef:heej Christiaan,

sterkte man, zuur begin.
hopelijk is het Honda gevoel niet verdwenen na deze domper!!

8-)
Helaas was ik net van plan om ze te gaan verkopen omdat ik een autootje wil kopen, komende paar maanden wordt dat hem ook niet ben ik bang, moet eerst geld terug van de verzekering, en het zal nog wel een paar maanden extra duren voordat er een nieuwe garage staat, een brommer ga ik niet buiten in de regen stallen, tenzij het een bami ding is oid, maarja, nu denk ik eraan dat ik mijn SS`jes maar beter buiten in de regen had kunnen laten staan, dan waren ze er nu nog geweest.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Hier wat foto`s van de brand en hoe de brommers er nu bijstaan, misschien dat iemand nog onderdelen ziet en daar interesse in heeft, laat maar weten.
De frame gaan vernietigd worden zodat ik een vrijwaringsbewijs van de RDW kan krijgen om de verzekeringen op te zeggen.

Afbeelding

Afbeelding

Is dus helemaal niets van over
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onderdelen die er nog een beetje bijlagen, kunnen uiteraard direct de vuilnisbak in.
Afbeelding

Dopsleutelset
Afbeelding

Glas helemaal gesmolten
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was een werkbank, daar sleutelde ik altijd aan van alles en nog wat.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


SS`je zag er zo uit, de zwarte die was nog mooier, rekje en spiegels lagen er nog bij, maarja die heb ik niet eens meer terug kunnen vinden.
Afbeelding


Het was best vervelend om die garage in te gaan en die brommers overal onder vandaan weg te halen, ze zagen er echt als nieuw uit, daar is gewoon niets meer van terug te zien :S.

..
Laatst gewijzigd door Christiaan op 04 jan 2012 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: SS50 project

Bericht door nielspbr »

:shock: :cry:

FJC
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:13
Bezit: Honda SS50
Locatie: Spannum

Re: SS50 project

Bericht door FJC »

echt maar dan ook echt zwaar kut, hoop dat je zoveel mogelijk weer van de verzekering terug kunt krijgen
Don't mess with the SS

koen 50
4T-MSB addict
Berichten: 505
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:57
Bezit: een stoel
Locatie: Heino, onder zwolle

Re: SS50 project

Bericht door koen 50 »

dat spul moet roodgloeiend gestaan hebben. alles is krom gaan hangen.
tering...
jeuj!

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

koen 50 schreef:dat spul moet roodgloeiend gestaan hebben. alles is krom gaan hangen.
tering...
Ja, alles is gewoon gesmolten, rubber lag is plakaten onder de wielen, dat is op de foto`s ook wel te zien, verder is al het staal en ijzer krom of bros, kan allemaal naar het oud ijzer.

NIX
chaly addict
Berichten: 18832
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: SS50 project

Bericht door NIX »

Wat een ellende. Hopelijk blijft het ons allemaal bespaard. Straks met je verzekeringsgeld een autootje of toch maar een 4T erbij voor het gevoel?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

NIX schreef:Wat een ellende. Hopelijk blijft het ons allemaal bespaard. Straks met je verzekeringsgeld een autootje of toch maar een 4T erbij voor het gevoel?
misschien wel, maar dat duurt sowieso nog wel 4 maanden of langer aangezien er tot die tijd waarschijnlijk ook nog geen nieuwe garage staat, buiten stallen vind ik eigenlijk zonde. Dan koop ik ook geen brakke pinda meer die opgeknapt moet worden, maar gewoon een brommer die al goed rijdt en waar misschien wat kleine dingetjes aan gedaan moeten worden.

2 jaar bezig geweest met de Honda`s, bijna 2 jaar bezig met de restauratie van de s SS`jes en dan is het in een uur verdwenen, Zonde gewoon.

Tuurlijk hoop ik dat het jullie allemaal bespaard blijft, zoiets gun je niemand, maar dat spreekt voor zich.

koen 50
4T-MSB addict
Berichten: 505
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:57
Bezit: een stoel
Locatie: Heino, onder zwolle

Re: SS50 project

Bericht door koen 50 »

je kan er een beschermhoes overheen hangen. werkt verrassend goed vind ik. hij staat niet warm maar de brommer zal geen last hebben van regen etc.
jeuj!

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

koen 50 schreef:je kan er een beschermhoes overheen hangen. werkt verrassend goed vind ik. hij staat niet warm maar de brommer zal geen last hebben van regen etc.
Klopt, maarja, op dit moment heb ik echt helemaal geen geld meer, alles zat in die brommers, dus het wordt eerst afwachten wat de verzekering doet.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: SS50 project

Bericht door Eric »

Verschrikkelijk. Sterkte.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1513
Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Locatie: Bennekom/EDE

Re: SS50 project

Bericht door arnold-d »

Pijnlijk om te zien!
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax

the daantjee
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 dec 2008 21:34
Locatie: amersfoort

Re: SS50 project

Bericht door the daantjee »

Wow, er is echt helemaal niks meer van over, echt super klote voor je man ze zagen er allebei perfect uit!


MVG,Daan


P.S.

heb eventueel nog wel een immi chaly frame staan met een kenteken, mag je zo hebben is met wat immie onderdelen blokje wieltjes enz nog wel snel op te bouwen kan je in iedegeval voor weinig weer brommeren want iedereen heeft hier nogwel wat meuk over neem ik aan?
Help mijn ss doet het niet!!

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

the daantjee schreef:Wow, er is echt helemaal niks meer van over, echt super klote voor je man ze zagen er allebei perfect uit!


MVG,Daan


P.S.

heb eventueel nog wel een immi chaly frame staan met een kenteken, mag je zo hebben is met wat immie onderdelen blokje wieltjes enz nog wel snel op te bouwen kan je in iedegeval voor weinig weer brommeren want iedereen heeft hier nogwel wat meuk over neem ik aan?

Dat vind ik echt een ontzettend aardig aanbod, dat brengt het Honda gevoel wel weer een beetje terug, maar ik heb niets een een ruimte waar ik iets zou kunnen doen, en geen gereedschap. voordat ik weer iets kan doen ben ik denk ik wel een paar maanden verder. Misschien tegen die tijd, maar ik vind het echt heel aardig!

Groet,

Christiaan

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: SS50 project

Bericht door roow »

Shit hee, echt pijnlijk om te zien!

Is er nog iets bruikbaars over gebleven?

Plaats reactie