SS50 project

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16197
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: SS50 project

Bericht door nielspbr »

Frames zijn na die hitte niet goed meer, al lijken ze nog recht te zijn. Advies, alle bonnen verzamelen die je kan (terug)vinden.

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: SS50 project

Bericht door chaly-dude »

Dat is een zuur begin van 2012. Sterkte.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

nielspbr schreef:Frames zijn na die hitte niet goed meer, al lijken ze nog recht te zijn. Advies, alle bonnen verzamelen die je kan (terug)vinden.
Nee klopt, maar er zijn zat mensen die anders wel een framenummer met kenteken willen hebben, en anders gaan ze gewoon naar het grofvuil, zo zonde, alles zat net straks in de lak.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: SS50 project

Bericht door butt head »

Christiaan schreef:
nielspbr schreef:Frames zijn na die hitte niet goed meer, al lijken ze nog recht te zijn. Advies, alle bonnen verzamelen die je kan (terug)vinden.
Nee klopt, maar er zijn zat mensen die anders wel een framenummer met kenteken willen hebben, en anders gaan ze gewoon naar het grofvuil, zo zonde, alles zat net straks in de lak.
je kan altijd de nummers er uit slijpen. en die in een goed frame lassen kan je nog overwegen maar dat is ook niet legaal.
wij hebben destijds tussen de 1500 en 2000 gekregen per brommer er waren ook 2 brommers verloren gegaan. 2 ctjes en een ssje. pin je niet vast op het bedrag dan dat kan per brommer verschillen. foto's van de brommers helpen ook om de staat van de brommers weer te geven. probeer wat ik al eerder zij zo veel mogelijk bonnetjes te vinden van de recent gekochte onderdelen.


ik heb eventuweel wel een ss50m frame(frame is aangepast voor een k0 draadboom) met k0 tank in de aanbieding als je weer een ssje op wil gaan bouwen.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16197
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: SS50 project

Bericht door nielspbr »

De nummers eruit slijpen zal het ook niet worden aangezien die brommers waarschijnlijk technisch total-loss worden verklaard (en daarmee ook het kenteken...)
Leesvoer bijv.: http://www.dejongautoschade.nl/autoscha ... en-kosten/

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: SS50 project

Bericht door Mano »

Damn, echt klote.
Ik hoop dat jullie een beetje meedenkende/meelevende expert krijgen, en dat ze het ook een beetje vlot afhandelen.
(hele slechte & trage ervaring met de WA-verzekering gehad dit jaar)
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Ja het grootste probleem is dat ik van de nieuwste nog geen foto`s had van toen hij af was.
Wss komt morgen de expert, daarna kan ik zelf gaan zoeken in de puinhoop.

Aluminium is gesmolten (stuurhouders), ben benieuwd of ik het blok aan het frame of als klompje onder de brommer terug vind.

Ik begin niet meer aan een project nu, zit er een beetje doorheen, totaal 2 jaar bezig geweest met deze 2, al mijn verdiende geld ging eraan op en dan is het weg, moeilijk uit te leggen als je het niet zelf hebt meegemaakt.

Maarja, ik kan er toch niets meer aan veranderen en maar hopen op het beste wat ik ervoor terug krijg.


Van de rode (avatar) heb ik dus wel foto`s, ze reden net allebei goed, afgelopen weekend namelijk beiden even lekker warm gereden, de foto`s die ik heb van de zwarte zijn nog zonder tank en buddy, misschien zelfs zonder blok maar dat moet ik even terug zoeken, ik heb veel bonnetjes trouwens wel bewaard, maar de laatste bonnetjes van de buddy en banden en dergelijke niet. (Ik bedenk me nu ook weer dat ik net een nieuwe voorband heb, die zal wel in formaat pannenkoek van de grond geschraapt kunnen worden.

Rene77
4T-MSB regular
Berichten: 464
Lid geworden op: 31 aug 2011 22:38
Bezit: SS50
CB500 '76
CB750 DOHC '82
SMC Super 50
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: SS50 project

Bericht door Rene77 »

Da's klote ... Volgens mij heb ik net een filmpje op youtube (27 dec toch) zitten bekijken van die rooie. Vond het nog wel zo'n mooi ding.

Hopen dat de expert een coulant is .... Maar heb je nu geen moer aan. Sterkte man !
A hard-on doesn't count as personal growth !
Want a new computer/phone? scratch here ▒▒▒▒▒▒▒▒▒ with a sharp object

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Rene77 schreef:Da's klote ... Volgens mij heb ik net een filmpje op youtube (27 dec toch) zitten bekijken van die rooie. Vond het nog wel zo'n mooi ding.

Hopen dat de expert een coulant is .... Maar heb je nu geen moer aan. Sterkte man !

Ik heb geen filmpje op youtube staan zover ik weet, maar hij reed gewoon lekker vond ik.
Hij was echt perfect, nergens een lelijk plekje of iets dergelijks, goed blok.

wat wil je nog meer?, maar helaas het zit niet mee de laatste tijd, ziektes en dergelijke.

We gaan kijken wat dit jaar nog te brengen heeft, veel slechter kan het toch niet?

Nicoscub
bamilover
Berichten: 1795
Lid geworden op: 18 dec 2010 12:37
Bezit: Honda c90 p.i.p.
Honda c50lac
Honda c90 OT
Honda z50j2 p.i.p.
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: SS50 project

Bericht door Nicoscub »

Zo dat is echt zwaar klote man, ik zie het nu pas gisteren geen tijd gehad om op het forum te kijken!
Kan me echt voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten maar het bloed kruipt altijd waar het niet gaan kan dus hoop ik voor je dat de verzekering het een beetje snel afwikkelt en dat je snel een leuk geldbedrag krijgt om de garage opnieuw op te bouwen!

Grtz Nico
Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°
https://www.nicovanstrien.nl
Afbeelding

Mr. Oizo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 18 mei 2010 10:47
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: SS50 project

Bericht door Mr. Oizo »

F#CK! Dat is klote zeg! :shock: :evil:

Succes en sterkte met de afwikkeling.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Iedereen dank voor het medeleven, als ik het zo zie, zal het nog wel een paar dagen duren voordat er iemand van de verzekering komt, gaat allemaal lange tijd duren,

Ik ga zo ook maar even een nieuwe fiets kopen, anders kan ik met niet meer verplaatsen

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Bij deze even wat foto`s van toen het in brand stond, zijn slechte foto`s maar je kunt zien dat alles brande, hier waren ze al 15 minuten aan het blussen, het dak is hier al helemaal ingestort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Direct achter deze deur stonden de rode SS en het paarse Ceetje, de zwarte SS stond halverwege.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb al eventjes snl; gekeken, de motorblokken zijn gewoon weg gesmolten,

koen 50
4T-MSB addict
Berichten: 505
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:57
Bezit: een stoel
Locatie: Heino, onder zwolle

Re: SS50 project

Bericht door koen 50 »

hey christiaan, echt balen man!
ik hoop voor je dat je nog wat terug krijgt na al het werk wat je erin hebt zitten.
snap wel dat je er op zo'n moment wel doorheen zit.

Groeten en sterkte
jeuj!

Blootkonijn
4T-MSB regular
Berichten: 302
Lid geworden op: 03 jan 2010 21:09
Bezit: Honda CD50
Honda C50
Locatie: Ommen

Re: SS50 project

Bericht door Blootkonijn »

heej Christiaan,

sterkte man, zuur begin.
hopelijk is het Honda gevoel niet verdwenen na deze domper!!

8-)
Matig uw kinderen, denk om mijn snelheid!

Plaats reactie