Klein verleden
Klein verleden
Het begon allemaal met mn jincheng dx, ik wilde hem helemaal zoals een OT honda maken, ook met honda blok etc.. nooit helemaal van gekomen, wel redelijke opzet..
Toen had ik mn jincheng verkocht een een ss50 gekocht.. uiteindelijk vond ik het iets te saai.. je kan hem niet helemaal aanpassen zodat hij een beetje uniek wordt.. ook weer verkocht
Uiteindelijk toch dus weer voor een dax gegaan, deze keer helemaal nieuw gekocht, deze keer van skyteam.. net nieuwe uitlaat op .. zit alleen met een probleem dat de voetrem nu op de uitlaat komt.. ik krijg geen beweging meer in de rem... als iemand hier een oplossing voor heeft pm me aub !
Eventuele plannen:
- OT pinkers
- Veel harder laten rijden
- Spatbord voor omhoog
- Als ik die rem niet goed krijg, kitaco bovenlangs.
- Schoonmaken
Toen had ik mn jincheng verkocht een een ss50 gekocht.. uiteindelijk vond ik het iets te saai.. je kan hem niet helemaal aanpassen zodat hij een beetje uniek wordt.. ook weer verkocht
Uiteindelijk toch dus weer voor een dax gegaan, deze keer helemaal nieuw gekocht, deze keer van skyteam.. net nieuwe uitlaat op .. zit alleen met een probleem dat de voetrem nu op de uitlaat komt.. ik krijg geen beweging meer in de rem... als iemand hier een oplossing voor heeft pm me aub !
Eventuele plannen:
- OT pinkers
- Veel harder laten rijden
- Spatbord voor omhoog
- Als ik die rem niet goed krijg, kitaco bovenlangs.
- Schoonmaken
Laatst gewijzigd door bender op 07 mar 2007 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Run through with this great power
Ik weet niet of je die bomber nieuw hebt gekocht, maar bij mij was de truuk dat ik erachter kwam dat mijn flens niet vastgelast zat maar gewoon muurvast geklemd. Daardoor kon ik hem niet goed draaien en zat ie in de weg. Een bankschroef, wat kracht met beleid (net zoiets als patat met mayo) en veel wd40 deden toen de truuk en nu past het perfect op mijn CD, heb wel een custom beugeltje gemaakt
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 28 jan 2007 15:01
- Bezit: Honda TT c50
- Locatie: De Bilt
Bomber hoord wel onder je rempedaal te zitten, Orginele onderlangse pijpen moeten wel boven het rempedaal langs.. Maar uit eigen ervaring weet ik dat je het beste gewoon een alluminium strip kan komen en die op de juiste langte kan maken! draai hem bij de kop niet helemaal strak zodat je ene beetje bewegings ruimte hebt en dan gewoon kijken hoelang je beugel moet zijn! suc6
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
Wordt wel een beetje een technisch vragen topic, hehe maar ehm.. de rem zelf is nog prima.. ben nu aan het kijken of ik de uitlaat lager kan laten hangen.. als ik hem van het ophangings punt af haal kan ik al een klein beetje remmen.. ik denk dat ik van allerlei kleine dingetjes het moet hebben...
Run through with this great power