Arjoen zijn Brommers (resurrectie van een necro post)

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Arjoen zijn Brommers (resurrectie van een necro post)

Bericht door Arjoen »

Hierbij paar screentjes van me CD50 ..wel op moment met bamiblok ...me orginele ligt uit een voor reviseren :)
maar verder is i nu in orde op techniek gebied..nu uiterlijk nog wat in orde maken :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sinds kort nu ook een woon werk verkeer Imidaxje gehaald (beetje zonde om te doen met me ouwe CD namelijk ) :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=141&i=m5110005ll8.jpg][IMG]http://img141.imageshack.us/img141/7854 ... f64bdc2bfa

ben al bezig ding wat vol te hangen met leger tasjes..heb ook al een 2 liter jerrycanetje besteld met houder en straps..voor aan de zijkant te hangen voor de lange ritten.

begrensing er natuurlijk uit gehaald.
Maakt nog beetje over toeren nu in zijn 4 op max snelheid..dus eens kijken welk tandwieletje ik nodig heb.

En ja vind de orgi uitlaat wel bij het uiterlijk passen...maar wat een zielig geluid..dus daar moet ik nog eens wat op verzinnen en of de nieuwe type bovenlangs faddy halen en dan van dat old scool bruine tape om de pijp doen.
Laatst gewijzigd door Arjoen op 17 sep 2013 16:58, 4 keer totaal gewijzigd.

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

tof ding!
uitlaat steekt iets te ver uit naar achteren is mijn mening :)
een CD is altijd mooi, vooral die buddy
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Bericht door Arjoen »

Yup alleen jammer dat i wat scheuren begint te vertonen.... bodemplaat is wel nog strak dus eens kijken of ik daar wat op ken verzinnen.
lak moet ik ook eens onderhand eens overdoen (deze kleur of andere ben er nog niet uit) eens mooie ghrome spaakjes erin etc..dus ben wel ff zoet.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Bericht door gerbrandicus »

Dat is de oude CD van mijn zus (Gaby), framenummer hebben we in laten slaan door de RDW want was 'n vervangingsframe. Niet veel veranderd zo te zien. Blokje en uitlaat dus. Zelfs de banden zijn nog dezelfde 8)

Hier een iets minder mooie foto van toen:

Afbeelding

Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Bericht door Arjoen »

hehe klopt ...maar zijn wel nieuwe bandjes hoor :) alleen zelfde :)
oja en telertje bij.. maar op de HDD al veel comentaar gehad over dat frame nummer van RDW ze vonden dat al opvallen :)

Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 184
Lid geworden op: 11 feb 2007 18:07
Locatie: Elst(gld)

Bericht door Niekjes »

heey sletje! zag je cd nog op graspop staan maar had je tel nummer niet!!

groetjes Niekje
NIET LULLEN MAAR SPELEN!!!

Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Bericht door Arjoen »

hehe klopt ja ..was ook last minute gepland dat ik er heen ging ..had alles gelukkig nog in gepakt zitten van de Honda dag :)
Maar we hebben altijd bospop nog hihi :twisted:

Iceburn
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 mar 2007 09:51
Bezit: Honda CB50
Honda C50
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Iceburn »

Mooie brommer :) die uitlaat is denk ik wel een mooi alternatief voor mijn ori cb50 uitlaat (demper dan). Heeft hij een mooi geluid? (zou je een filmpje willen posten?) :idea:

Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Bericht door Arjoen »

geluid vind ik zelf ok voor dit model.
Niet te hard ... bijna muis stil als je lekker lage toeren rijd (fijn voor de blauw jassen met die snelle bak van me)
en als je het gas opentrekt zie je meteen iedereen om kijken :)
Zal kijken of ik een filmpje ken posten ...maar echt goede opname aparatuur heb ik niet ..is maar een foto camera waar ik ff mee ken op nemen ..maar zal kijken of ik wat vind.

Iceburn
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 mar 2007 09:51
Bezit: Honda CB50
Honda C50
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Iceburn »

oke, dat zou mooi zijn. Ik heb weinig zin in een blèrpijp; ben nu in het bezit van een kitaco r-tech en die maakt veel te veel herrie. Origineel cb50 demper klinkt wel mooi, alleen die dempers kan je niet los kopen. Ik dacht dat dit misschien te vergelijken was, maar hij maakt dus alleen stationair weinig geluid? :lol:

Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Bericht door Arjoen »

hij klinkt gewoon zwaar maar niet te hard zeg maar op lage toeren /stationair als je gas geeft of hoge toeren stuk harder...
maar je zal niet boven de racepijpjes van monkey/daxjes komen ...
met de rit naar de hondadag moest ik zeg maar vaker bij stoplicht aan me tank trillingen voelen of me brommer nog wel liep :) door al die race uitlaatjes langs me :)

Maar de demper ken je bij deze ook gewoon uit halen en is zat opties zeg maar om het wat harder te laten klinken indien nodig.

Iceburn
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 mar 2007 09:51
Bezit: Honda CB50
Honda C50
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Iceburn »

Arjoen schreef:hij klinkt gewoon zwaar maar niet te hard zeg maar op lage toeren /stationair als je gas geeft of hoge toeren stuk harder...
maar je zal niet boven de racepijpjes van monkey/daxjes komen ...
met de rit naar de hondadag moest ik zeg maar vaker bij stoplicht aan me tank trillingen voelen of me brommer nog wel liep :) door al die race uitlaatjes langs me :)

Maar de demper ken je bij deze ook gewoon uit halen en is zat opties zeg maar om het wat harder te laten klinken indien nodig.
Oke, dat klinkt goed. Als het niet te veel moeite is ben ik zeer benieuwd naar een filmpje (kwaliteit hoeft niet perfect te zijn, als het maar niet van een 0,3megapixelige-telefoon-camera komt waar het geluid zwaar misvormd word)

Arjoen
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jun 2008 08:48
Bezit: Honda CD50
Skyteam dax
Locatie: Weert (Limburg)

Bericht door Arjoen »

Update van deze post met me nieuwe daxje :)

ZBRRRR
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:42

Bericht door ZBRRRR »

Ik vind dit echt veruit de leukste imidax uitvoering ooit gemaakt, kleur is zelfs leuker dan de kleuren die Honda zelf voor de Dax had vind ik, gaat een beetje de kant van de Motra op zo :)

Is ie op de foto's nog 100% zoals ie uit het krat komt?

Plaats reactie