Mn plofponies , ss50 en c50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
ralf
4T-MSB regular
Berichten: 284
Lid geworden op: 27 apr 2011 20:21

Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door ralf »

Na anderhalf jaar toch maar is mn ponys opt forum gooien. ik rijd al.die tijd al op mn ssje mn mooiste van de 2 brommers die ik heb vind ik..mijn broer heeft hem in de prak gereden, alles verzekert gekregen en toen bij coos matser laten opbouwen. Zelf helaas ook aanrijding gehad met een kat ( misschien wel op het forum gelezen). Voorvork en wiel krom, helaas niks verzekerd. Dit x zelf gerepareerd en opgebouwd. To do list: voorvork nog een x uit elkaar trekken, (lekt ) ,nieuw achterwiel aardig rot, achterspatbord spuiten plus nieuw ulo lampje, blok revisie (klein onderhoud),en misschien nieuwe uitlaat, misschien extra tank omdat het kan.

Dan nu de c 50: een jaar geleden gekocht, leek een koopje maar helaas, frame heelemaal rot , viel niet te redden maar dan ook echt nieg, nieuw 2e hands frame aangeschaft, laten spuiten bij de spuiterij, heel veel nieuwe onderdelen gekocht omdat daar ook veel kapot van was, donor c90 gekocht brommertje opgebouwd en gaan met die banaan.helaas veel en veel meer gekost dan nodig en gewenst was , nog veel onnodige onderdelen ligge van zowel ss als c50 ( pm! ) maar ach; hobbys kosten altijd geld.. To do: nieuwe velgen ( ooit), noeiwe uitlaat ( ooit),nieuw buddy dekje, bestickering ( zowel honda als bedrijfsstickers), blok revisie, en aantal kleine dingen zoals beter vastzetten van kap ! Hutier de fotos , commentaar is altijd welkom! Nieuwe projectjes ben ik wel weer van plan, hoop er een voor mn broer te bouwen omdat dat leuk is maar heb nog een paar goeie argumenten nodig om zn vrouw over te halen ! :D
Bijlagen
IMG-20120607-WA0005.jpg
IMG-20120607-WA0006.jpg
IMG-20120607-WA0003.jpg

Erik..
Official HVN procrastinator
Berichten: 360
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:52
Locatie: Nijmegen

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door Erik.. »

Leuk kleurtje heeft de cee. :D
Afbeelding

ralf
4T-MSB regular
Berichten: 284
Lid geworden op: 27 apr 2011 20:21

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door ralf »

Jawel he? Komen mog stikkers op van mn pa zn bedrijf, heb m voor hem gebouwd , word een soort reclameobject..

Daan
4T-MSB regular
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:54
Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA
Locatie: Utrecht

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door Daan »

Lekker karretje! Alleen was die staande kentekenplaat echt nodig? Ziet er niet uit m.i...
Betekent het dan ook dat je nog een halve C90 hebt liggen?
Net pindakaas gegeten dus.

ralf
4T-MSB regular
Berichten: 284
Lid geworden op: 27 apr 2011 20:21

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door ralf »

bedankt! Idd echt lelijk had zelf ook anders gewild maargoed... Ja heb ik nog liggen oa frame stuuvoorwiel draadboom en kpeine bende. Ben van plan daarvan custom c te bouwen, dus het stuur mag bijv. weg...

ralf
4T-MSB regular
Berichten: 284
Lid geworden op: 27 apr 2011 20:21

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door ralf »

Hallo , echt kut , mijn tank lekt door de dop die niet goed is! Snel nieuwe dop op gedaan maar nu kwam ik er dus achter dat de gelekte benzine in de lak was getrokken. Weet iemand een goeie manier om dit op te lossen?

NIX
chaly addict
Berichten: 18883
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door NIX »

Dit gebeurt ook met een goede dop als je de rand waar het doprubber op aansluit meeverft.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: Mn plofponies , ss50 en c50

Bericht door Eric »

Tot nu toe heb ik het weg gekregen met Turtlewax scratch remover of Commandant.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Plaats reactie