Militare Honda SS50
Re: Militare Honda SS50
wat Nix zegt...
Gast, een 500cc is veelste zwaar voor dit framepje , naast het feit dat het waarschijnlijk veelste groot is om uberhaupt kwijt te kunnen.
Een Engels blok kan je nooit hierin kwijt, vergeet dat maar.
Een 350cc engels hok gaat denk al niet eens passen.
Ik denk dat een klein japans twinnetje nog wel te doen moet zijn, je moet er ook niet hard mee willen rijden
Zie eigenlijk net dat de aandrijving aan de rechterkant zit ?
Das wel een nadeel kwa ombouw mogenlijkheden (althans, om het makkenlijk te doen.. )
Maar het model is echt heel erg leuk
Gast, een 500cc is veelste zwaar voor dit framepje , naast het feit dat het waarschijnlijk veelste groot is om uberhaupt kwijt te kunnen.
Een Engels blok kan je nooit hierin kwijt, vergeet dat maar.
Een 350cc engels hok gaat denk al niet eens passen.
Ik denk dat een klein japans twinnetje nog wel te doen moet zijn, je moet er ook niet hard mee willen rijden
Zie eigenlijk net dat de aandrijving aan de rechterkant zit ?
Das wel een nadeel kwa ombouw mogenlijkheden (althans, om het makkenlijk te doen.. )
Maar het model is echt heel erg leuk
Honda CB50J -> 80J -> *in voorbreiding 125T*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
Re: Militare Honda SS50
De remmen zijn ook niet al te best idd
Maar ik ga niets aan deze doen , zo is hij origineel.
En zo blijft hij ook.
Ik zoek nog een oude BSA / Triump / Matchless / Royal Nord / Norton
Ex leger of 1940/50/60 .
Maar ik ga niets aan deze doen , zo is hij origineel.
En zo blijft hij ook.
Ik zoek nog een oude BSA / Triump / Matchless / Royal Nord / Norton
Ex leger of 1940/50/60 .
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500