[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5841
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

[klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

Oei
Laatst gewijzigd door Jurrien op 24 okt 2015 10:30, 2 keer totaal gewijzigd.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2623
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Edo »

Eric schreef:Lekker die vut waar ik nooit zelf van mag genieten maar wel lekker dokken. Ook zelf maar pensioen opbouwen...
Steek het inderdaad in een pensioenfonds, verdwijnt het ook wel weer ergens in wazige beleggingen enzo :D

Ik denk dat je het beter in een oude sok kan stoppen. Of in oude Honda's.

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Saik0 »

Wat een avond weer. Motor eindelijk weer helemaal in elkaar, starten en lopen. Zand is denk ik helemaal weg uit het blok inmiddels. Ga ik net even weg om te tanken, wil ik wegrijden is de accu ineens leeg (?). Beetje ratelen maar verder weinig doen, dus ik wil m in zn twee zetten om aan te lopen. Wil dat ding gewoon niet in zn twee! 20 keer rennen en in zn 1 proberen aan te duwen, blokkeerde het achterwiel telkens.

2 voorbijgangers gevraagd om me aan te duwen, was met 2 meter ofzo al aan, dus ik doorrijden naar huis..... Sta ik bij het stoplicht valt hij ineens uit! Ja wtf, niemand in de buurt. Dus ik maar weer zelf proberen, dacht als ik nou een aanloop neem en erop spring! Misschien werkt dat.

Spring ik erop, blijf ik met mijn veter hangen achter het passagiersstepje, hup met motor en al over de straat heen, knie dik, au. Motor weer opbeuren met een gare knie..... Daarna weer aanduwen proberen, lukte niet. Uiteindelijk vanaf zo'n woonwijk drempel, dat je een klein hellingkje hebt wat naar beneden loopt, nog een keer rennen en springen en hup weer aan!

Dus ik dacht mooi, op naar huis! Ben ik bijna thuis, zit ik mn knipperlicht aan, slaat de motor af.
Grrrrrrrrrr!

Nog een keer hetzelfde trucje gedaan, sloeg weer meteen aan van de drempel af. Doorgereden naar huis en hij bleef maar een beetje stotteren, toen kwam ik er dus achter dat als ik iets van de stroom van de accu gebruik dat de motor gewoon uitvalt! Vermoed dat de accu kapot is, morgen maar eens een nieuwe halen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door bart beekhuizen »

Saik0 schreef:Wat een avond weer. Motor eindelijk weer helemaal in elkaar, starten en lopen. Zand is denk ik helemaal weg uit het blok inmiddels. Ga ik net even weg om te tanken, wil ik wegrijden is de accu ineens leeg (?). Beetje ratelen maar verder weinig doen, dus ik wil m in zn twee zetten om aan te lopen. Wil dat ding gewoon niet in zn twee! 20 keer rennen en in zn 1 proberen aan te duwen, blokkeerde het achterwiel telkens.

2 voorbijgangers gevraagd om me aan te duwen, was met 2 meter ofzo al aan, dus ik doorrijden naar huis..... Sta ik bij het stoplicht valt hij ineens uit! Ja wtf, niemand in de buurt. Dus ik maar weer zelf proberen, dacht als ik nou een aanloop neem en erop spring! Misschien werkt dat.

Spring ik erop, blijf ik met mijn veter hangen achter het passagiersstepje, hup met motor en al over de straat heen, knie dik, au. Motor weer opbeuren met een gare knie..... Daarna weer aanduwen proberen, lukte niet. Uiteindelijk vanaf zo'n woonwijk drempel, dat je een klein hellingkje hebt wat naar beneden loopt, nog een keer rennen en springen en hup weer aan!

Dus ik dacht mooi, op naar huis! Ben ik bijna thuis, zit ik mn knipperlicht aan, slaat de motor af.
Grrrrrrrrrr!

Nog een keer hetzelfde trucje gedaan, sloeg weer meteen aan van de drempel af. Doorgereden naar huis en hij bleef maar een beetje stotteren, toen kwam ik er dus achter dat als ik iets van de stroom van de accu gebruik dat de motor gewoon uitvalt! Vermoed dat de accu kapot is, morgen maar eens een nieuwe halen.
ik vermoed een vals contaktje ergens in je stuur.
Afbeelding

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door niek is ik »

oei! koud!

oei, boeken doet mijn handjes bevriezen... :(
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16146
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Handschoenen aandoen (oekel)

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door niek is ik »

zeg, oekel-niels....

Jij denkt serieus dat ik die niet al aan had?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Monkeymadness »

:shock: :D
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16146
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

JA, gebreide wanten met een koordje door je jas tel ik niet als handschoenen.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door niek is ik »

ik ook niet nee, dat zijn meestal wanten.

HAHA! Niels! :D
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Monkeymadness »

Tsss :D
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Saik0 »

bart beekhuizen schreef:
Saik0 schreef:Wat een avond weer. Motor eindelijk weer helemaal in elkaar, starten en lopen. Zand is denk ik helemaal weg uit het blok inmiddels. Ga ik net even weg om te tanken, wil ik wegrijden is de accu ineens leeg (?). Beetje ratelen maar verder weinig doen, dus ik wil m in zn twee zetten om aan te lopen. Wil dat ding gewoon niet in zn twee! 20 keer rennen en in zn 1 proberen aan te duwen, blokkeerde het achterwiel telkens.

2 voorbijgangers gevraagd om me aan te duwen, was met 2 meter ofzo al aan, dus ik doorrijden naar huis..... Sta ik bij het stoplicht valt hij ineens uit! Ja wtf, niemand in de buurt. Dus ik maar weer zelf proberen, dacht als ik nou een aanloop neem en erop spring! Misschien werkt dat.

Spring ik erop, blijf ik met mijn veter hangen achter het passagiersstepje, hup met motor en al over de straat heen, knie dik, au. Motor weer opbeuren met een gare knie..... Daarna weer aanduwen proberen, lukte niet. Uiteindelijk vanaf zo'n woonwijk drempel, dat je een klein hellingkje hebt wat naar beneden loopt, nog een keer rennen en springen en hup weer aan!

Dus ik dacht mooi, op naar huis! Ben ik bijna thuis, zit ik mn knipperlicht aan, slaat de motor af.
Grrrrrrrrrr!

Nog een keer hetzelfde trucje gedaan, sloeg weer meteen aan van de drempel af. Doorgereden naar huis en hij bleef maar een beetje stotteren, toen kwam ik er dus achter dat als ik iets van de stroom van de accu gebruik dat de motor gewoon uitvalt! Vermoed dat de accu kapot is, morgen maar eens een nieuwe halen.
ik vermoed een vals contaktje ergens in je stuur.
Ik kan inmiddels bevestigen dat het de accu was. Zo! En nu maar eens rijden.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8896
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

vandaag het kruis uit 2 werk broeken gescheurd. heb ik weer dat waren mijn enigste werk broeken nog maar. krijg je ook nog last van een koud klokken spel door de wind :x

word morgen maar ik kijken of ik 2 nieuwe werk broeken kan regelen :(
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Mano »

butt head schreef:vandaag het kruis uit 2 werk broeken gescheurd. heb ik weer dat waren mijn enigste werk broeken nog maar. krijg je ook nog last van een koud klokken spel door de wind :x

word morgen maar ik kijken of ik 2 nieuwe werk broeken kan regelen :(
Hebbie geen Duct Tape?
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Plaats reactie