[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Bornlivedie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 okt 2014 22:34
Bezit: Honda SS50 K3
Linn Lp12/ Lingo/ Ekos/ Dynavector Karat 17d2.. Een heel zacht zwart met wit beestje met een roze neusje!

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door Bornlivedie »

Leuk man! Nog pech gehad onderweg?

sarcus
4T-MSB regular
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 jan 2007 03:12
Locatie: België

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door sarcus »

Ontsteking die versteld geraakte na al die km's. Normaal controleer ik om de 2000-3000km. Van een electronische onsteking moet ik (nog) niets weten. Best leuk op de terugweg op de autobahn bij 6% helling. Maar käfer lauft und lauft und...

En ik heb ook de slappe riem moeten vervangen, maar die zat er al 10 jaar op.
http://6volt.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door butt head »

wtf wat een heldere lichten lopen er toch op marktplaats rond.


begin deze week kreeg ik een bod op mijn over gp titanium uitlaat. 250,-

ik antwoord wat hij moet kosten.

krijg als reactie dan koop ik hem wel nieuw in belgie voor 600,-

mijn antwoord prima.



3 dagen later bied hij 260,-

ja 10,- meer gaat de goede kant op.


heb hem maar zegt: je weet de prijs al. en je ging hem toch voor 600,- in belgie nieuw kopen?

voor 10,- meer als 3 dagen geleden gaat hij niet weg.


ben benieuwd wat voorn reactie ik hier op ga krijgen.
ik denk dat hij in zijn pik getrapt is en weer een kansloze reactie gaat sturen van val dood of zo. :|
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door Brommert »

Morgen naar de 24u solex race, meedoen met de brommer cross. In de "omdat het kan" klasse, uiteraard met 4takt op een zelfbouw 3 wieler.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door apae01 »

Tja, andersom heb je ze ook. Ik deed een laag bod op een buizenontvanger, omdat er niets over technische staat stond.
Gelijk gevraagd waar hij zelf aan zat te denken. Geen reactie, behalve afwijzen van mijn bod.
PB'tje aan gewaagd, en toen kreeg ik de reactie dat het bod te laag was en hij 'm dan zelf hield. Ik weer vragen naar een prijsidee, antwoordt hij 1500 euro.
Aangezien dat idioot veel is, heb ik maar vriendelijk bedankt. Ik vind er weleens eentje voor een realistische prijs (en dat is niet meer dan 300).
In the beginning there was nothing, which exploded.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door gonzo »

Zojuist bericht gekregen dat onze hond is geboren. Het is een reu, een middenslag snautzer en
de naam wordt Whiskey.
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door gerbrandicus »

Vandaag op Spettacolo Sportivo (Alfa dag) op circuit Assen werd mijn naam getrokken en mocht ik in de 4C rijden, waar ik sinds de onthulling slapeloze nachten van heb. Dus ik was zo blij als een klein jongetje :P Ik moest van de instructeur echt extreem hard knallen, ik was echt gechoqueerd zo hard als ik moest. Het is onwerkelijk hoe dat ding door bochten kan. Ik zou bijna zeggen dat hij undriftable is.

Afbeelding

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door apae01 »

Dat is lastig: nu moet je dus heel hard gaan sparen voor je volgende auto!

Mooie ervaring, gefeliciteerd! En vergeet niet, dat de grenzen op een circuit verder weg liggen dan op de openbare weg, omdat het asfalt vaker in de juiste hoek ligt, geen bobbeltjes heeft, etc... Maar in het algemeen liggen de grenzen ook verder weg dan de meeste automobilisten aannemen, als ik zie hoe vaak ik in bochten moet remmen vanwege een voorligger...
In the beginning there was nothing, which exploded.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door butt head »

Dat is tof ook nog in de 4c van een scarb bestuurslid.

Ik heb plaats mogen nemen bij martijn en suus in hun alfetta gtv6 met een v6 24v motor die geheel circuit klaar is en ook op dat tempo over het circuit gegaan en dat gaat hard was ook een zeer mooie beleving
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door gerbrandicus »

Dat is wel even sparen ja. Voor op de weg is hij wat minder ideaal denk ik, is redelijk hardcore race. En bagageruimte is nogal klein :lol: Maar het moet een genot zijn om in zo'n speciale en mooie auto te rijden. Dan moet je wel constant een glimlach op je gezicht hebben.

Butt: Wij reden nog langs jullie op de snelweg. Lekker gemeen ding die circuit GTV, en een 164 als trekauto, die mag zichzelf liefhebber noemen dacht ik zo 8-)

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door butt head »

gerbrandicus schreef:Dat is wel even sparen ja. Voor op de weg is hij wat minder ideaal denk ik, is redelijk hardcore race. En bagageruimte is nogal klein :lol: Maar het moet een genot zijn om in zo'n speciale en mooie auto te rijden. Dan moet je wel constant een glimlach op je gezicht hebben.

Butt: Wij reden nog langs jullie op de snelweg. Lekker gemeen ding die circuit GTV, en een 164 als trekauto, die mag zichzelf liefhebber noemen dacht ik zo 8-)
Waar ben je ons dan tegen gekomen? Ergens bij Almelo of zo? Daar zag ik wel een hoop snotneuzen andersom in een auto zitten. Van wat komt daar nou weer lags
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door john »

pakketje niet aangekomen in belgie.. en laat ik nu net DAT verzendpapiertje niet kunnen vinden.. :X Gelukkig niet een heel hoog bedrag maar wel kut
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

hondassfreak
4T-MSB regular
Berichten: 489
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:17
Bezit: C50lac '83
Z50jp '94
E80 21.2cc '66
moto guzzi v50 '78
Locatie: Nieuw-Vennep

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door hondassfreak »

atc 125 blokje gescoord op mp voor maar 35 euro ex verzenden.

valt vies tegen:
carter kapot bij schakelwalsaandrukhevelding. (maar is het zelfde als c90 s90 dus geen ramp)
krukas kapot (is wss opnieuw bigend ingeperst en maar 1 shim tussen gedaan dus komt nu tegen de krukwang aan :roll: )
geen zuiger erin
cilinder vol krassen
geen klepveren
startmotor kapot
de rest is nog wel redelijk

ik wilde hem misschien gebruiken om cdi op de atc110 te zetten maar dit kan weer niet want die hebben weer een kortere krukastap :(

weet iemand of de kleppen groter zijn van een 125? en is de nokkenas sneller? dan dikke harrie 110

oja en als iemand een atc125 kruk en zuiger/cilinderset weet te vinden voor niet te duur houd ik me aanbevolen.
dit is een onderschrift

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door john »

Weet niet of dit nu een mee of tegenvaller is,
maar wilde een schouderstatief laten 3d printen.

heel veel gezeik met tijden en prijzen bij copyshops... uiteindelijk heb ik nu zelf een 3d printer gekocht om er van af te zijn... wat best cool is. maar wel weer een onverwachtse uitgave, en tijdrovend...

Kan nu wel leuke honda dingetjes printen. schakelaar knopjes bijvoorbeeld. :mrgreen:
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

CB-viguur
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1487
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door CB-viguur »

de racer is optijd "klaar" voor aankomend evenement :D
nog wel wat dingen om te veranderen van de winter...voetsteunen, kuip, verf....
maar in Den Helder gaan we 'm proberen
CIMG5120.JPG

Plaats reactie