[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16198
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door nielspbr »

Het domme is dat er een keurige bedrijfsfaktuur bijzit met heel duidelijk de totaalprijs. Op de site de geldende wisselkoers opgezocht, dus de lijst die zij zeggen te gebruiken. en ik kom totaal niet aan de waarde die zij zeggen te hebben bepaald. (en de zerzendkosten waren gratis en staan niet op de faktuur)
Toch maar eens kijken of er hier in de buurt een kantoor zit en zij mij dat verschil kunnen uitleggen.
Het bedrag in yen staat namelijk niet op hun factuur, ziet eruit als natte vinger werk.
Wij bepalen dat je pakketje zoveel waard is zonder enige uitleg...

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door butt head »

nielspbr schreef:Het domme is dat er een keurige bedrijfsfaktuur bijzit met heel duidelijk de totaalprijs. Op de site de geldende wisselkoers opgezocht, dus de lijst die zij zeggen te gebruiken. en ik kom totaal niet aan de waarde die zij zeggen te hebben bepaald. (en de zerzendkosten waren gratis en staan niet op de faktuur)
Toch maar eens kijken of er hier in de buurt een kantoor zit en zij mij dat verschil kunnen uitleggen.
Het bedrag in yen staat namelijk niet op hun factuur, ziet eruit als natte vinger werk.
Wij bepalen dat je pakketje zoveel waard is zonder enige uitleg...

ik ben benieuwd of je het voor elkaar kan krijgen om de werkelijke yen wisselkoers er op te krijgen, en of je het deel wat je teveel betaald hebt terug krijgt.

al denk ik dat ze ook weer daar weer btw of zo over rekenen,






ps niels ben je zenuwachtig of boos je maakt zo veel spel fouten. ben ik niet van jou gewend :wink:
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door Midnight Creations »

Grammar nazi
Als je jong blijft, sterf je nooit

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16198
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door nielspbr »

butt head schreef:
nielspbr schreef:Het domme is dat er een keurige bedrijfsfaktuur bijzit met heel duidelijk de totaalprijs. Op de site de geldende wisselkoers opgezocht, dus de lijst die zij zeggen te gebruiken. en ik kom totaal niet aan de waarde die zij zeggen te hebben bepaald. (en de zerzendkosten waren gratis en staan niet op de faktuur)
Toch maar eens kijken of er hier in de buurt een kantoor zit en zij mij dat verschil kunnen uitleggen.
Het bedrag in yen staat namelijk niet op hun factuur, ziet eruit als natte vinger werk.
Wij bepalen dat je pakketje zoveel waard is zonder enige uitleg...

ik ben benieuwd of je het voor elkaar kan krijgen om de werkelijke yen wisselkoers er op te krijgen, en of je het deel wat je teveel betaald hebt terug krijgt.

al denk ik dat ze ook weer daar weer btw of zo over rekenen,






ps niels ben je zenuwachtig of boos je maakt zo veel spel fouten. ben ik niet van jou gewend :wink:
I am Pissed off.

ps. Dat teveel is juist teveel betaalde btw...

xMARKx
4T-MSB regular
Berichten: 427
Lid geworden op: 22 sep 2007 19:55
Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1
Locatie: Maarssen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door xMARKx »

Ik ben benieuwd of het lukt. Ik ben nooit verder gekomen dan "als je niet akoord gaat met de invoer kosten moet je het weigeren en retour zenden".
Overleggen van eBay factuur was ook zinloos...

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door gerbrandicus »

Gisteravond hebben een stel Marokkanen mijn VFR te grazen genomen. Spiegel kapot, scheur in een kap en knipperlicht hing eraf. Wat zijn het toch een beesten die lui.
Hij staat buiten bij een pleintje en ik rijd er langs als ik thuis kom. Toen ik thuiskwam leunde er zo'n stuk tuig tegenaan, daar ga ik niet moeilijk om doen want het is toch een lelijk ding en zolang het bij leunen blijft is het ok. Dus dan kan je kiezen tussen er wat van zeggen en dat ze hem helemaal trashen als je weg bent. Of niets zeggen en hopen dat het goed gaat. Ze zijn tot 's avonds laat op het pleintje gebleven, terwijl ze lekker veel herrie maakten. Achteraf gezien had ik de motor weg moeten halen natuurlijk.
Politie kan er natuurlijk niets aan doen want geen bewijs. Zo'n klootzaak in elkaar slaan los je ook niets mee op want dan kan je daar niet meer veilig wonen. Dan maar balen.

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1817
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door hypercub »

Da`s heul nie leuk!
Life is too short for lousy coffee.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door butt head »

gerbrandicus schreef:Gisteravond hebben een stel Marokkanen mijn VFR te grazen genomen. Spiegel kapot, scheur in een kap en knipperlicht hing eraf. Wat zijn het toch een beesten die lui.
Hij staat buiten bij een pleintje en ik rijd er langs als ik thuis kom. Toen ik thuiskwam leunde er zo'n stuk tuig tegenaan, daar ga ik niet moeilijk om doen want het is toch een lelijk ding en zolang het bij leunen blijft is het ok. Dus dan kan je kiezen tussen er wat van zeggen en dat ze hem helemaal trashen als je weg bent. Of niets zeggen en hopen dat het goed gaat. Ze zijn tot 's avonds laat op het pleintje gebleven, terwijl ze lekker veel herrie maakten. Achteraf gezien had ik de motor weg moeten halen natuurlijk.
Politie kan er natuurlijk niets aan doen want geen bewijs. Zo'n klootzaak in elkaar slaan los je ook niets mee op want dan kan je daar niet meer veilig wonen. Dan maar balen.

dat is klote ja.

maar als je er iets over zegt dan licht binnen de kortste keren een baksteen in je woonkamer.


ik kan je maar 1 ding zeggen huis in de stad verkopen en buiten af gaan wonen.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5169
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door stoterstangen90 »

Waar in Tokkië woon jij tegenwoordig?
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door gerbrandicus »

Aan het begin van Overvecht. Bij de squash daar. Er wonen eigenlijk alleen nog maar studenten hier, tijdelijke bewoning via de SSH, zo hebben wij het ook. Dus het is eigenlijk hartstikke ok hier, maar zodra de mocro's komen rondhangen, berg je spullen dan maar op.
Mijn SLR650 hadden ze eerder ook al omgegooid, spatbord en knippers kapot. Spiegels van mijn auto afgetrapt, spiegelkapje gejat (??).
Het is niet saai hier.
Een keer zag een mocro in een A3 een paar chickies lopen, hij gooit hem in zijn achteruit en blaast serieus met 30 a 40 km/h achteruit naar die chicks toe, verliest controle en botst tegen een geparkeerd busje aan, busje vloog een meter opzij, wiel afgebroken. De A3 kon nog wel rijden dus die knalde er natuurlijk volgas vandoor. En vorig jaar hadden we de EOD in de straat omdat er op de vlucht voor de politie na een mislukte plofkraak explosieven onder een auto waren gegooid:

Afbeelding

xMARKx
4T-MSB regular
Berichten: 427
Lid geworden op: 22 sep 2007 19:55
Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1
Locatie: Maarssen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door xMARKx »

Dat is wel het minst slechte stukje Overvecht...

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door gerbrandicus »

Ja het is net aan het randje, dus we hebben vergeleken met veel andere delen van Overvecht weinig overlast.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door apae01 »

Wat is het toch heerlijk om in Lelystad te wonen... zeker als ik de maandelijkse afrekening van de hypotheek krijg :)
Voor dat bedrag kan je misschien, met wat geluk, een huisje in jullie buurt huren...
In the beginning there was nothing, which exploded.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door Eric »

Is huren niet vaak duurder dan kopen?
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16198
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door nielspbr »

Toen de koopwoningen 10 jaar terug heel hard voor mijn salaris uitliepen, echt niet.

Plaats reactie