[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
loris
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 91
Lid geworden op: 07 apr 2008 08:07
Locatie: groningen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door loris »

overburen die dit weekend 265000 euro bij de
postcode loterij winnen..... Grumble...
4stroke all star stunt team

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nitelife »

pijn in mijn harses..
TWD for life!

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Kippenverver »

loris schreef:overburen die dit weekend 265000 euro bij de
postcode loterij winnen..... Grumble...
Zuur he, zulke dingen..
Ga heen en vereenvoudig u!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16231
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Eric schreef:
NIX schreef:
butt head schreef:
NIX schreef:Ik heb hier nog een gebruikte achternaaf van je liggen.
achternaaf? van mij?
Nee, was een reactie op Eric.
Ik heb al een paar helicoils gezet. Nieuwe naaf kost bijna 70euri!!! En het zou dan al mijn 3e zijn :evil:

Het was vandaag echt verschrikkelijk druk op de weg, ik verveelde mij dood op de gpz, ding werd bij even stilstaan gelijk verschrikkelijk heet en ik heb nu een zere kont.
In duitsland kan je een skyteam achtenaaf met lagers kopen voor 30 euri

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lupomob »

Motorrijders op echte(lees normale) motoren zijn echt te vaag.

Ik sta gisteren hier op de 125 monkey voor de sluis te wachten(op brommerkenteken :twisted: )

Er komt een chopper naast me staan met een man er op en zijn over de datum zijnde vrouw achter op.

De man kijkt me aan zegt iets tegen zijn vrouw, waarop de vrouw het uitbulderd van het lachen.
De man ligt ook dubbel van het lachen en roept tussen het lachen door.......Racen???????????...... en liogt nog steeds helemaal plat.
Er komt een racertje bij staan die me vraagt, wat is dat voor dingetje....
ff ouwehoeren en de sluis gaat langzaam weer dicht.
De chopper duwd me half aan de kant en roept dat ik op het fietspad thuis hoor.
Redelijk opgefokt zet je hem dus maar vast op in zijn 1 en wacht op het magische moment dat de slagbomen gaan bewegen(weinig ruimte nodig op de monkey natuurlijk).
Boompje beweegt en er plankgas vandoor..............
De chopper was energsinds verrast en zette de achtervolging in en haalde me net voor de bocht nog in.
Bestuurder schreeuwde nog iets en kreeg de middelvinger van de dame achterop............ heerlijk.
Het racertje was nu degene die lachte en stak vrolijk zijn duimpje op.

Heerlijk zo een sluis, lachen om mijn monkey is al fout, maar zorg dan in ieder geval ervoor als je dan aan stront word gereden op je ''echte'' motor dat je je verlies goed neemt.

Al met al was mijn opgefokte optrekactie goed om hem binnen 2 minuten te veranderen in de grootste glimlach van de dag......
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Erik..
Official HVN procrastinator
Berichten: 360
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:52
Locatie: Nijmegen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Erik.. »

Ik was vandaag met mijn chick achterop aan het toeren op de motor. Op een gegeven moment stond ik voor de sluis te wachten , was er een ventje met een raar klein lawaaiig brommertje. Ik hield het natuurlijk niet meer, en begon te gniffelen. Ik gniffelde iets te hard, ik vermoed dat hij het hoorde. Om de boel te nuanceren vroeg ik speels of hij wilde racen. Natuurlijk weet ik toch wel dat ik win, en hij weet dat vast ook, dus verder geen aandacht aan besteed.
Toch trok hij als een bezetene op, het grensde aan het asociale. Ik trok normaal op, want mijn chick zat achterop, en zat al in z'n twee toen ik besloot er toch nog achteraan te gaan om hem voor de bocht nog een lesje te leren. Met dat rauwe koppel van die v-twin van me was het kereltje zo voorbij. Annie heeft vervolgens nog een middelvinger opgestoken en geroepen dat hij op het fietspad moest, maargoed, zo is ze.
Wat mij tegenzit is dat ik op de terugweg een viandel speciaal had besteld (om mee te nemen), maar bij thuiskomst bleken ze de uitjes te zijn vergeten.
Afbeelding

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door bart beekhuizen »

ik zat vandaag op mijn racertje lekker te toeren tot ik voor een sluis moest wachten, er stond al zon midlifecruizer met zo'n verlept wijf er achterop en zo'n klein brommertje.
ik vroeg aan de persoon op het brommertje wat het was en het monkey te zijn, leuk ding wel.
de man en vrouw op de chromen vtwin rollator hadden blijkbaar een onenigheid, want toen de bomen weer omoog gingen vloog (tot mijn verbazing) de brommer als een malle vandoor, maar de rollator ook, en die haalde op een vrij gevaarlijke manier de brommer vlak voor een bocht in en het vrouw achterop stak haar middelvinger op, heel sportief hoor. ik heb nog even een duimpje opgestoken naar het ventje op het brommertje op dat hij zo dapper de grote bommenwerper het nakijken liet. en vrolijk verder gereden.
Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18856
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

:D
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16231
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Theezakje te lang in het hete water laten hangen, bleeeh.

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Gewoon Tania »

eindelijk over de drempel gestapt om voor mijn enkel naar de dokter te gaan, doorgestuurd naar fysio..... wordt dit niet vergoed door de verzekering waar je iedere maand dan zoveel aan betaalt..... :(

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Roxanne »

Gewoon Tania schreef:eindelijk over de drempel gestapt om voor mijn enkel naar de dokter te gaan, doorgestuurd naar fysio..... wordt dit niet vergoed door de verzekering waar je iedere maand dan zoveel aan betaalt..... :(
Ik moet naar een manueel therapeut. En krijg van de verzekering 27 behandelingen vergoed. Heb jij geen aanvullende verzekering of zo.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Monkeymadness »

dat het gemeentehuis hier weer lekker meewerkt...

ik wou een nieuw paspoort aanvragen, want mijne verloopt over 3 weken, dus ik netjes met het oude paspoort en een recente pasfoto naar het gemeentehuis (kwartier op m'n beurt gewacht!!), toen ik eindelijk aan de beurt was, kreeg ik te horen dat ik eerst maar een proces verbaal moest laten maken omdat ik mijn oude ID-kaart niet meer had. Want die was 2 jaar geleden al verlopen, en dat had ik weggegooid omdat ik dacht dat ik een paspoort als geldig identiteitsbewijs had...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Gewoon Tania »

Roxanne schreef:
Gewoon Tania schreef:eindelijk over de drempel gestapt om voor mijn enkel naar de dokter te gaan, doorgestuurd naar fysio..... wordt dit niet vergoed door de verzekering waar je iedere maand dan zoveel aan betaalt..... :(
Ik moet naar een manueel therapeut. En krijg van de verzekering 27 behandelingen vergoed. Heb jij geen aanvullende verzekering of zo.
die heb ik vanaf januari omgezet naar basis, omdat ik met de aanvullende nog niet eens medicijnen kreeg vergoed, en dus het nut niet zag van de aanvullende verzekering.


maarja nu kan ik lekker nog jaren blijven klagen en mopperen op het zorgsysteem in nederland

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5869
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

Zit ik daar gisteren als sluiswachter bij m'n bijbaan bij de sluis, nou, een heel spectakel met wat lui op rare motorfietsen en brommers. Wat een gedoe zeg.

:(
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie