Zaterdag 29-09 Lichtjesroute 2007

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
eRVee
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jan 2007 23:35
Locatie: Eindhoven, in de buurt van

Zaterdag 29-09 Lichtjesroute 2007

Bericht door eRVee »

Eindhoven 29-09-2007 Lichtjesroute 2007...

Het was lekker weer, geen druppel gezien! Sjah, een paar druppels op m'n rug omdat mijn spatbord (lees: Kentekenplaat) niet lang genoeg is, maar ach...

Verder was het beste gezellig. Niet zo'n grote opkomst uiteraard door het weer, maar wel blijde verrast met bijv. de komst van Ivo Arink met z'n nieuwe skatje, wat een leuke meid (waar haal je ze zo nog Ivo !?).

De lichtjes op de route waren zo'n beetje het zelfde als vorig jaar en de brommers en motoren waren redelijk verlicht. Lampensnoertje hier, breekstaafje daar en neon... Voor diegene die het gemist hebben hier onder foto's van de groene neon onder de MotorChaly waarvoor we afgelopen weekeinde serieus slaap te kort door opgelopen hebben... Het was een hele klus!!!
In het kort: Ik had vrijdag nog geen accu, geen regelaar/gelijkrichter, niets. Zat met een OT 6V Chaly draadboom te kijken, NT 12V CDI blok en JC schakelaars. Nou, dan weet jij het wel. Op een gegeven moment hadden we alles voor elkaar (5 uur snachts, krat bier verder :?) maar waren 1 draadje vergeten. Na 100 meter klapt alles (ALLES = Accu, regelaar, alle lampen en de neon transformator) er uit, kappot, einde :cry: 1 geluk, me Km teller heeft het overleefd, goed spul dat Takegawa! Na een paar uur slaap alles nieuw gehaald in de winkels, zure doekoes gepaast en ik kon eindelijk blij kijken. Stefan en Jelle hebben me exelent geholpen met alles op orde te krijgen, TENKS MATTIES!

Helaas, en daar balen we echt allemaal van, liet Jelle's neon het afweten na een dikke boo-boo bij het aansluiten. Het was nog te fixen, maar tijdens het fixen maakte we nog een dikke boo-boo en toen was het echt schluß. Anders hadden we beide zo rond gereden. Dik balen dus.

Owja, Stefan was gewoon lekker saai met z'n neppe pattas zonder extra lampjes op de Cee. Omdat:
Stefan, bij het vragen naar de reden schreef:Ik zeg HO! Te moeilijk! Ik ben je bitch niet! Ik had geen zin om doekoes te paasen. :wink:.
Goed, de picca's van de mijne, meer heb ik er nog niet:

Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen: Dik! :wink:

Ralf.
Afbeelding

Plaats reactie