Visé?

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16192
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Visé?

Bericht door nielspbr »

O ja, jij was met Bram en Erwin meegereden. Heb je nog tandjes over op je pomptandwiel?


Dit is trouwens datgene wat ik bedoelde om een autospanner om te bouwen naar een manuele spanner.
Afbeelding
Is voor autospanner monkeyblokken bedoelt. (ab27) Waarom er nu weer exclusive use voor de 88 head kit bij staat is voor mij een raadsel.
http://shop.yoshimura-jp.com/en/product ... hp?id=1439

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Visé?

Bericht door butt head »

nielspbr schreef:O ja, jij was met Bram en Erwin meegereden. Heb je nog tandjes over op je pomptandwiel?


Dit is trouwens datgene wat ik bedoelde om een autospanner om te bouwen naar een manuele spanner.
Afbeelding
Is voor autospanner monkeyblokken bedoelt. (ab27) Waarom er nu weer exclusive use voor de 88 head kit bij staat is voor mij een raadsel.
http://shop.yoshimura-jp.com/en/product ... hp?id=1439

psst nielszonderpbr weet je dat als je dit gewoon honda besteld dat het 27,- ex kost dit is gewoon de ot spanner van een ss50k3 :wink:


ik heb inderdaad met hun mee gereden, en dat ging soms smerig hard naar mijn mening. naar mijn oliepomptandwiel heb ik nog niet gekeken, heb trouwens nog niet eens de monkey terug gezien na gister avond half 9
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: Visé?

Bericht door apae01 »

Daar waren wij zeker niet bij: doordat Niels zo nodig een uitlaat moest roven ;) zijn we waarschijnlijk als laatsten voor die rit gestart. Met continu doorrijden en het gas er redelijk ophouden zijn we niet eens als laatsten weer binnengekomen.

Het was me overigens volkomen duidelijk dat Thijs niet op de Bosbrand stond, anders had hij zaterdagavond vast wel geholpen mijn bier op te maken :P
In the beginning there was nothing, which exploded.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Visé?

Bericht door butt head »

apae01 schreef:Daar waren wij zeker niet bij: doordat Niels zo nodig een uitlaat moest roven ;) zijn we waarschijnlijk als laatsten voor die rit gestart. Met continu doorrijden en het gas er redelijk ophouden zijn we niet eens als laatsten weer binnengekomen.

Het was me overigens volkomen duidelijk dat Thijs niet op de Bosbrand stond, anders had hij zaterdagavond vast wel geholpen mijn bier op te maken :P
ik heb ook al mijn bier weer naar huis moeten sjouwen
er is maar 1 blikje soldaat gemaakt.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: Visé?

Bericht door apae01 »

Daarom was die ene die te koop stond dus zo prijzig...

Ik had me nog niet zo diep in de dream's verdiept dat ik dat wist. Zijn me voorlopig toch te duur, al zijn ze ook wel leuk. Maar een CB rijdt vast comfortabeler...
In the beginning there was nothing, which exploded.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16192
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Visé?

Bericht door nielspbr »

apae01 schreef:Daarom was die ene die te koop stond dus zo prijzig...

Ik had me nog niet zo diep in de dream's verdiept dat ik dat wist. Zijn me voorlopig toch te duur, al zijn ze ook wel leuk. Maar een CB rijdt vast comfortabeler...
Als jezelf erin gaat verdiepen kom je er ook achter dat er een dohc kop op zit met 4 kleppen. En als je een niet begrensde hebt lopen ze ook knap hard.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: Visé?

Bericht door apae01 »

Ja, die kop is wel duidelijk idd. Overigens heb ik ergens gelezen dat die koppen (of het hele torretje) behoorlijk inefficient zijn, i.e. uit een C320 komt meer vermogen...
In the beginning there was nothing, which exploded.

CB-viguur
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1487
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Visé?

Bericht door CB-viguur »

apae01 schreef:Ja, die kop is wel duidelijk idd. Overigens heb ik ergens gelezen dat die koppen (of het hele torretje) behoorlijk inefficient zijn, i.e. uit een C320 komt meer vermogen...
standaard CB50J kop heeft meer klepdoorlaat dan een Dream50R kop :wink:

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: Visé?

Bericht door apae01 »

Reuze handig overigens: op Vise stond een verkoper met mooie frame-steunen. Heb ik vluchtig naar gekeken en ene kaartje met z'n webadres meegenomen. Nu blijkt, dat er helemaal geen site aan dat adres hangt...
Heeft toevallig iemand nog wat foto's van die steunen geschoten?
In the beginning there was nothing, which exploded.

CB-viguur
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1487
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Visé?

Bericht door CB-viguur »

apae01 schreef:Reuze handig overigens: op Vise stond een verkoper met mooie frame-steunen. Heb ik vluchtig naar gekeken en ene kaartje met z'n webadres meegenomen. Nu blijkt, dat er helemaal geen site aan dat adres hangt...
Heeft toevallig iemand nog wat foto's van die steunen geschoten?
heb dergelijke steunen op ebay ook wel gezien
maar heb zelf een pitbike steppenbalk met middenbok die ik onder een blokje/carter hang om zo een framepje op te bouwen, werkt ook

Plaats reactie