Rit Koblenz verreden + 5 landen rit

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Rit Koblenz verreden + 5 landen rit

Bericht door DAX6 »

De rit naar Koblenz is verreden, ben gisteravond samen met Vincent teruggekomen. Voor verslag : zie verreden ritten dat binnenkort verschijnt. totaal 2718 km gereden.
Simon kon niet mee vanwege problemen met zijn CB, helaas.

De rit is verreden, ruim 700 foto's en 2718km,zie hieronder het verslag (staat ook op Facebook + een selectie van de Foto's. (foto's ook nu op HVN site)
Het was 18 juli ,de dag dat Vincent,een mede 4takt rijder met een supermooie Honda SS50, met mij zou meegaan naar Koblenz in Duitsland. Aan de SS. moesten nog wat aanpassingen worden gedaan en daarna was hij vakantie gereed. Voor mij was het opnieuw een uitdaging...want er zou moeten worden gekampeerd. De bijzonder goede steun van Vincent, die de tent opzette en mij hielp met lopen hebben van deze vakantie reis een glorieuze gemaakt, de grootste overwinning vond plaats op de laatste dag......ik kon lopen zonder krukken en zonder dat Vincent mij moest ondersteunen tijdens het lopen. Mijn dank aan deze persoon is zeer groot, zonder hem was alles onmogelijk geweest. Aanvankelijk zouden we onderweg ook zelf koken maar daar is niets van terecht gekomen, zie ook de bijgaande vakantie foto's. Wat een rit zou worden van slechts enkele dagen groeide uit tot 3 weken waarbij 5 landen werden doorkruist, 2 x in de open lucht geslapen en 2 x in een hotel of pension. Totaal 2700 km afgelegd, geen panne gehad behalve een nieuwe bougie voor de SS50(ik zat op een Honda Zoomer). Via Nederland,Belgie,Luxemburg en Frankrijk vanuit Koblenz naar Bastogne richting de Franse kust om vervolgens naar het noorden te gaan rijden,Belgische kust,Zeeuws Vlaanderen, Zeeland en vervolgens naar huis. Ruim 700 foto's gemaakt waarvan een kleine selectie op Facebook wordt afgedrukt.

Ik ben nu klaar om mijn grote wens waar te maken : een sponsor rit naar Santiago de Compastelle in Noord-Spanje, ca. 6000km v.v. welke in 2013/14 moet gaan plaatsvinden.
De laatste dag van de vakantie zonder enige hulp gelopen, sindsdien gebruik ik geen krukken meer,voor de veiligheid heb ik er altijd een bij de hand.
Vandaag 14 augustus opnieuw een overwinning behaald : ik heb op een motor DAX gereden onder begeleiding

Plaats reactie