HeysteriaRun

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HeysteriaRun

Bericht door niek is ik »

:D

We kunnen natuurlijk een hoop commentaar hebben, of gewoon niet mee gaan, en ieder lekker z'n eigen ding laten doen...

Zelf ben ik van mening dat de organisatie dingen te georganiseerd wil hebben(denk aan leeftijdsgrens, opvoeren) maar dat is wel iets waar ik mij heel goed iets bij voor kans stellen, je draagt immers een behoorlijke verantwoording voor een grote club.

Het plan is top, dat sowieso...

Ook ik ben te jong, dan te bedenken dat ik inmiddels door bijna 20 verschillende landen ben gebrommert inclusief Rusland.

Is dan ook een punt waarover ik van mening ben dat de organisatie over moet nadenken, de leeftijd.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: HeysteriaRun

Bericht door RobHonda »

Pff. Gaan we nou echt moeilijk lopen doen om een uitspraak op de site?
Mensen die op vakantie gaan met de brommer moeten naar mijn mening alleen maar gestimuleerd worden.

Ik trek mijn eigen plan wel.

Heysteriarun
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2012 18:56

Re: HeysteriaRun

Bericht door Heysteriarun »

Hier even een reactie vanuit onze kant.

[*]De leeftijdgrens is in overleg met de rest van de organisatie aangepast naar minimaal 18 jaar.
[*]Uiteraard zijn dames ook van harte welkom en kunnen we melden dat zich al een groep dames heeft gemeld om mee te gaan.
[*]Dat de brommer moet voldoen aan de Nederlandse wetgeving is uiteraard opgenomen in het reglement, daar we geen problemen willen hebben met de politie e.d.
[*]De meeste brommers rijden standaard al aardig hard, we willen alleen aangeven dat als je echt niet harder kan dan 45km/u dat je waarschijnlijk de meeste niet kan bijbenen en een beetje extra snelheid is soms prettig om te hebben.
[*]Het inschrijfgeld is overigens ook bedoeld voor een groot feest in een nader te noemen club in Lloret da Mar en tevens zullen er nog meer leuke dingen geregeld gaan worden van dat geld.
[*]Momenteel zijn we aan het oriënteren welk goed doel we willen helpen met de HeysteriaRun. Hierover komt natuurlijk meer nieuws.
[*]Wij hebben niet zolang geleden ook gehoord dat de Carbagerun het idee ook "opeens" heeft bedacht en zal gaan uitvoeren. Wij hebben hier verder geen problemen mee, opvallend is het wel.

Verder kunnen wij melden dat Moped Brommershop in Zwaag per heden partner is geworden van de HeysteriaRun. Alle deelnemers kunnen daar via ons voor bijna inkoopprijs hun onderdelen kopen. Voorwaarde is wel dat je deelnemer bent van de Run.

Ook zijn er diverse andere sponsoren toegevoegd en zal je de posters voor de Run straks bij meerdere shops tegenkomen. Ook De Jager uit Winkel draagt ons een warm hart toe.

Het is erg leuk en motiverend om te zien hoeveel positieve reacties er zijn. Wel staan we open voor opmerkingen of aanvullingen en voor mensen die het beter weten, neem gewoon contact met ons op.

Plaats reactie