HeysteriaRun

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Heysteriarun
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2012 18:56

HeysteriaRun

Bericht door Heysteriarun »

Beste forumleden,

Misschien dat ik niet in het juiste gedeelte zit, maar graag zou ik HET evenement voor 2013 ook bij jullie onder de aandacht willen brengen.

De HeysteriaRun is een brommervakantie die je voert vanaf Belgie naar Spanje toe. Onze site is net "live" gegaan en de eerste aanmeldingen stromen al binnen, maar helaas nog weinig 4-takten zitten hierbij en daar moet verandering in komen!

De rit zal op 15 juni 2013 van start gaan en alle informatie hierover kunnen jullie terugvinden op http://www.heysteriarun.nl

Er geldt een minimale leeftijd van 23 jaar en de gemiddelde leeftijd zal ergens rond 35+ liggen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en wie de run aan durft met je Honda!

Afbeelding

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: HeysteriaRun

Bericht door butt head »

ik denk dat je hier weinig mensen kan vinden voor die rit.
2 punten waar een aantal mensen hier over zullen struikelen.
*minimaal 23jaar jong
*maximaal 50cc.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HeysteriaRun

Bericht door nielspbr »

De meesten hier die lange ritten rijden zijn jonger en hebben er een gekieteld of zwaarder blok onder zitten.

Heysteriarun
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2012 18:56

Re: HeysteriaRun

Bericht door Heysteriarun »

50cc is meer een uitgangspunt dan een vaste regel, bedoeling is voornamelijk om aan te geven dat we met brommers gaan en geen motoren.

In de FAQ die op de site staat word ook aangeven dat opgevoerde brommers welkom zijn, maar moet wel een brommer rit blijven natuurlijk. Leeftijd is echter wel een harde regel.

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: HeysteriaRun

Bericht door ciebie »

Waarom eigenlijk die 23+? is dat om de budget studenten/ragbrommers te weren?

Ik zie ook dat het inschrijfbedrag 150,- pp bedraagt, wat zijn de zaken die daarvoor geregeld worden? overnachtingen ed.?

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5166
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: HeysteriaRun

Bericht door stoterstangen90 »

komt op mij over als een soort carbagerun, maar dan voor bromfietsen.

Mij te hyperig.
Afbeelding

Heysteriarun
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2012 18:56

Re: HeysteriaRun

Bericht door Heysteriarun »

ciebie schreef:Waarom eigenlijk die 23+? is dat om de budget studenten/ragbrommers te weren?

Ik zie ook dat het inschrijfbedrag 150,- pp bedraagt, wat zijn de zaken die daarvoor geregeld worden? overnachtingen ed.?
23+ is er enigszins om ervoor te zorgen dat we niet de plaatselijke scooterjeugd meekrijgen.

Het inschrijfgeld is uiteraard bedoeld om zaken geregeld te krijgen.

We hebben 2 vrachtwagens die meerijden waar de brommers in mee terug kunnen.
We hebben 2 serviceauto's met monteurs mee, die langs de route en in de avonden werkzaam zijn om iedereen te helpen die dat nodig heeft.
Er worden prijzen gemaakt voor verschillende divisies. [oudste brommer, leukste thema, pechvogel, etc etc]

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: HeysteriaRun

Bericht door RobHonda »

Wauw! Tof idee! Hoe groot verwacht je dat de groep wordt? En rij je gewoon ik kleine groepjes de zelfde uitgezette route of ben je echt van plan met een stoet van 100 brommers tegelijk te gaan rijden?
En hoe lang gaan jullie er over doen?


Ik mag helaas niet mee... Spanje lijkt me gaaf.
Waarom zou je trouwens 2 monteurs meenemen? Ik neem aan dat elke oude-brommer-liefhebber zelf ook wel een beetje kan sleutelen. Als iedereen dan zorgt dat hij/zij zn eigen slijtageonderdelen meeheeft dan komt het vast wel goed toch? Iedereen een beetje gereedschap mee dan heb je bij elkaar wel alles wat je nodig hebt.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HeysteriaRun

Bericht door niek is ik »

inderdaad een tof idee, al is de leeftijdsgrens te hoog, niet alleen voor mij... maar in het algemeen...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

xinix
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 193
Lid geworden op: 03 apr 2011 13:23
Bezit: skyteam dax
ff geen geld voor een honda
Locatie: Deest (dichtbij Nijmegen)

Re: HeysteriaRun

Bericht door xinix »

Ik vraag me wel af of de lokale scooterbende zo'n lange rit willen ondernemen.
NIX schreef:Wat een flapfloeper.
There's a lot to remember, there's a lot to forget.

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: HeysteriaRun

Bericht door RobHonda »

Nou goed de scooterbende niet maar wellicht wel wat jongere mensen met een oldtimertje.
Die hebben over het algemeen de tijd en mogelijkheden hiervoor wat gemakkelijker dan mensen met een vaste baan + gezin.
Het zou best wat inschrijvingen kunnen schelen als je de leeftijdsgrens naar 20 doet ofzo.

Ik zou persoonlijk niet zon problemen hebben met een stel jonge gasten erbij maarja, wie ben ik (juist ja..)

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: HeysteriaRun

Bericht door ciebie »

RobHonda schreef:Nou goed de scooterbende niet maar wellicht wel wat jongere mensen met een oldtimertje.
Die hebben over het algemeen de tijd en mogelijkheden hiervoor wat gemakkelijker dan mensen met een vaste baan + gezin.
Het zou best wat inschrijvingen kunnen schelen als je de leeftijdsgrens naar 20 doet ofzo.

Ik zou persoonlijk niet zon problemen hebben met een stel jonge gasten erbij maarja, wie ben ik (juist ja..)
Je doelt eigenlijk op een leeftijdsgrens voor de brommers, zeg 20 jaar en ouder (replica's van bepaalde merken uitgezonderd)

Ronaldo
4T-MSB addict
Berichten: 845
Lid geworden op: 20 sep 2009 15:18
Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina
Locatie: Omgeving Den Haag

Re: HeysteriaRun

Bericht door Ronaldo »

Jeuh!!! eindelijk eens iets waar ik aan mag deelnemen en waarbij ik boven de gemiddelde leeftijdsgrens zit :roll:
Maar aan de andere kant....ga ik het niet redden denk ik, zo'n takke end rijden, ben ik te oud voor :oops: en zal er met een takkel afgehaald moeten worden ben ik bang voor.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: HeysteriaRun

Bericht door Eric »

Hoelang denken jullie dat het gaat duren?
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Gebruikersavatar
Mike Mechanic
4T-MSB addict
Berichten: 669
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:25
Bezit: 1 (jur) het houden of genieten ve zaak, die iemand in zijn macht heeft, alsof zij aan hem toebehoort 2 al iemands bezittingen.
Locatie: Amersfoort

Re: HeysteriaRun

Bericht door Mike Mechanic »

Eric schreef:Hoelang denken jullie dat het gaat duren?
Volgens de site gaan zij het in 5 dagen rijden.
ホンダ

Plaats reactie