18 juli 2012, rit naar Koblenz (ca 1600km v.v.)

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

18 juli 2012, rit naar Koblenz (ca 1600km v.v.)

Bericht door DAX6 »

De medereiziger kan niet eerder i.v.m. oppassen wegens afwezigheid van diens ouders :o

De vertrek datum staat nog niet vast, dat gaat gebeuren in overleg met medereizigers.
We kunnen 10 of 14 dagen of korter op pad, met een tent.
Maximaal 4/5 personen. voorinschrijving noodzakelijk. Ik zoek gezellige mensen die wel van een beetje rijden houden. De weg heb ik al in mijn hoofd (al eerder gefietst en gebromd)bagage verdelen over machines,kookgerei enz. :lol:
meld je aan voor een voorbespreking!(pb)
Dat je machine puik in orde moet zijn spreekt voor zich.(risico en kosten voor je zelf)
vriendelijke groet :P
Herman

er hebben zich inmiddels 2 personen gemeld, de machine van Simon is echter niet in orde, daarom vanmiddag een SS50K1 uit de opslag gehaald, deze gaat geheel uit elkaar(ook opnieuw gespoten e.d.) en moet binnen 21 dagen piekfijn in orde zijn.
18 Juli gaat het beginnen met alweer een echte nieuwe uitdaging ,kamperen.
Voor afstand rijden hoef ik niet bang te zijn,kamperen is een nieuw element. Deze reis wordt gedocumenteerd middels 3 camera's en er zal ook veel worden gefilmd.
Simon (CB50), Vincent +/- SS50 en ondergetekende gaan op pad, we hebben er veel zin in, misschien gaan we ook nog even van Koblenz naar Parijs (voor Simon).

Plaats reactie