rollerbank uitslagen

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door roow »

Eric schreef:
nielspbr schreef:Ja, Eric's singa is vlak voor mij op de bank geweest.

Waar blijven trouwens de grafiekjes van de anderen?
Mooi wel de meest vreemde grafiek heb ik me laten vertellen :D :D :D :D. Uhm...2.5pl ofzo :lol:

De rollenbank jongen wou hem eerst niet door halen. Ik moest echt zeggen dat het nog een keer moest en dat hij het gas gewoon open moest houden... Steeds netjes bij 10.000 toeren overschakelen :(
Dat ding viel bij top bijna uit elkaar man :D

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door Kippenverver »

Dat deden ze bijna allemaal.. Viel me echt heel erg tegen trouwens die Takegawa blokken etc. als je ze een minuut vol belast beginnnen ze overal te lekken.. :?
Ga heen en vereenvoudig u!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16210
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door nielspbr »

Als je dat blok van Ariana bedoelt, de voetpakking was aan vervanging toe als ik het goed hoorde.(en is geen fabrieksblok)

Die van August lekte niet, die had alleen last van een begrensde cdi.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door Kippenverver »

Er stonden er wel meer olie te spugen daar..
Ga heen en vereenvoudig u!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16210
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door nielspbr »

Ok, ik heb niet alles gezien...

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door roow »

Ik heb er 2 zien lekken, en 2 keer dus die rollerbankboy hevig zien schoonmaken :lol:

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door August »

Kippenverver schreef:Dat deden ze bijna allemaal.. Viel me echt heel erg tegen trouwens die Takegawa blokken etc. als je ze een minuut vol belast beginnnen ze overal te lekken.. :?
nielspbr schreef:Die van August lekte niet, die had alleen last van een begrensde cdi.
Die van mij lekt niet inderdaad, geen fabrieks trouwens maar zelf gebouwd. Dat heeft ook niks met Takegawa of origineel te maken. Er zijn genoeg blokken die lekken, maar als ik een blok bouw lekt het niet.
Ben er trouwens ook van Utrecht mee op en neer gereden. Hooguit dat hij een heel klein beetje uit de ontluchting spettert op hoge toeren, daar moet ik nog een passend vaatje voor maken. Voorlopig heb ik de slangen verlengd.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

Dakana
4T-MSB regular
Berichten: 473
Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door Dakana »

August schreef:
Kippenverver schreef: Viel me echt heel erg tegen trouwens die Takegawa blokken etc. als je ze een minuut vol belast beginnnen ze overal te lekken.. :?
Hooguit dat hij een heel klein beetje uit de ontluchting spettert op hoge toeren,

daar doelt ie waarschijnlijk ook op :)

zo'n blok draait zo smerig vol toeren dat is haast niet bij te werken met ontluchting
1 optie is gewoon een vang/return potje maar die word toch zeer vaak over geslagen valt mij ook op inderdaad


tja en met die monster cc blokken dat is gewoon niet te doen, marc bv. heeft gewoon een Enorme nippel recht boven de krukas en Nog bouwt ie te veel druk
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16210
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door nielspbr »

Die lifan van mij heeft echt een extra ontluchting op de kop nodig, anders blaast ie de olie uit de normale ontluchting.
Laast een keer het opvangvaatje afgetapt, stond er versteld van wat er uit kwam(emulsie).

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door August »

Dakana schreef:daar doelt ie waarschijnlijk ook op :)
Lijkt me niet, anders zeg je niet dat iets overal begint te lekken na 1 minuut. Mijn ontluchting heeft hooguit een paar miniscule spetters op mijn achterspatbord achtergelaten, daar hoeft dat rollenbankmannetje niet voor te poetsen.

Ben benieuwd welke "Takegawa blokken" er dan nog meer op zijn geweest die wel "overal" begonnen te lekken. Mij viel vooral het aantal blokken op dat olie verbrandde, dat was namelijk goed te ruiken.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

Monkeygirl
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 jan 2007 00:15
Locatie: Haarlem/Utrecht

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door Monkeygirl »

nielspbr schreef:Als je dat blok van Ariana bedoelt, de voetpakking was aan vervanging toe als ik het goed hoorde.(en is geen fabrieksblok)
Volgens mij zijn al mijn pakkingen nog heel hoor..
How can I be a pimp when I'm female?

130 met een rokje kan best...

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16210
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door nielspbr »

Monkeygirl schreef:
nielspbr schreef:Als je dat blok van Ariana bedoelt, de voetpakking was aan vervanging toe als ik het goed hoorde.(en is geen fabrieksblok)
Volgens mij zijn al mijn pakkingen nog heel hoor..
Sorry, niet goed onthouden dan.
( waar kwam de olie op je uitlaat dan vandaan?)

Dakana
4T-MSB regular
Berichten: 473
Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door Dakana »

August schreef:
Dakana schreef:daar doelt ie waarschijnlijk ook op :)
Lijkt me niet, anders zeg je niet dat iets overal begint te lekken na 1 minuut.

nou, na 1 minuut volle belasting, waar zou die dan volgens jouw door gaan lekken?.
Laatst gewijzigd door Dakana op 27 jul 2009 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Monkeygirl
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 jan 2007 00:15
Locatie: Haarlem/Utrecht

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door Monkeygirl »

nielspbr schreef:
Monkeygirl schreef:
nielspbr schreef:Als je dat blok van Ariana bedoelt, de voetpakking was aan vervanging toe als ik het goed hoorde.(en is geen fabrieksblok)
Volgens mij zijn al mijn pakkingen nog heel hoor..
Sorry, niet goed onthouden dan.
( waar kwam de olie op je uitlaat dan vandaan?)
np, er schijnen wel meer mensen te zijn die denken dat mijn koppakking eruit ligt

maar niets is gelukkig minder waar, de koppakking past alleen niet helemaal precies op m'n cilinder

en de olie op m'n uitlaat kwam omdat m'n carterontluchting niet op m'n tankje was aangesloten
How can I be a pimp when I'm female?

130 met een rokje kan best...

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: rollerbank uitslagen

Bericht door August »

Dakana schreef:nou, na 1 minuut volle belasting, waar zou die dan volgens jouw door gaan lekken?.
Joost mag het weten. (zo heet kippenverver toch? ;))
Maar goed pakkingen keerringen, rubbers, haarscheuren of gaten kan het ook langs. Dat lijkt mij een lek.
Oké, misschien leek het een lek, maar was het uit de ontluchting. Of dat nu afdoet aan de kwaliteit van "takegawa blokken"?
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

Plaats reactie