51mm op hm ss50 blok

Voor de snelle jongens en meisjes onder ons.
NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: 51mm op hm ss50 blok

Bericht door NIX »

Eigenlijk zou het tot de expertise van de toko's moeten horen door in de eerste plaats te vragen of het een OT, Gb2 of GK4 setup betreft. Dan kan er vervolgens ook nog naar de te gebruiken kop gekeken worden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: 51mm op hm ss50 blok

Bericht door nielspbr »

Fijn. Het antwoord(of object) dat je krijgt is natuurlijk ook heel afhankelijk van hoe je de vraag formuleert. Hoe nauwkeuriger de informatie die je aanlevert hoe beter het antwoord (zou moeten zijn.)

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: 51mm op hm ss50 blok

Bericht door gerbrandicus »

nielspbr schreef:Fijn. Het antwoord(of object) dat je krijgt is natuurlijk ook heel afhankelijk van hoe je de vraag formuleert. Hoe nauwkeuriger de informatie die je aanlevert hoe beter het antwoord (zou moeten zijn.)
Het is de taak van de expert om door te vragen en zo vast te stellen wat er nodig is. Niet om zomaar iets te leveren, want dat heeft hij op de plank en verder ziet de klant maar.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: 51mm op hm ss50 blok

Bericht door NIX »

Precies, dat vind ik ook. Hoe zeer ik me soms erger aan de info die sommigen hier geven, alsof je helderziend moet zijn. Alleen ben ik geen professional en verdien ik niets met mijn advies. Toko's moeten weten wat ze verkopen en wat altijd mis gaat en niet zomaar wat opsturen. Dat zie ik echt te vaak gebeuren en dan moet het hier uitgelegd worden. Is eigenlijk een beetje omgekeerde wereld.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Plaats reactie