Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Voor de snelle jongens en meisjes onder ons.
NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door NIX »

Dan snap ik niet waarom deze SS nog niet in je schuurtje staat. Goedkoper ga je ze niet tegenkomen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door niek is ik »

inderdaad.
Paul de Salmiakbal schreef:
niek is ik schreef:is niet veel....

Wat betrefd de topicstarter, waar ik al bang voor was....
blijven dromen.
Nee dat zie je verkeerd. Kijk, ik kan nu weinig anders doen dan dromen en verschillende scenario's voorstellen. Ik ben hier niet voor de leut vragen aan het stellen om er later toch niks meer mee te doen, alle info zou later van pas kunnen komen, mijn aanwezigheid hier is dus een soort voorbereiding, als je het zo zou kunnen stellen. Geloof me maar.
Ik kom hier natuurlijk vrijwel uit het niets aangebanjert en heb meteen grootse plannen en miljoenen vragen, dat wekt natuurlijk argwaan op (wat compleet begrijpbaar is).
Maar daar zullen we vanzelf achterkomen, na verloop van tijd.
Verder nogmaals bedankt voor de informatie.

Tuurlijk is het leuk eens te fantaseren en eens te kijken wat er mogelijk is... Maar lijkt het je nou verstandig gelijk het ''neusje van de zalm'' te willen om het zo maar te noemen?
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je van harte...
Enkel heb ik al zoveel mensen bij mij gehad die op een zelfde manier begonnen, en eigenlijk niks anders als ellende en teleurstelling hadden. Vervolgens komt het er op neer dat het budget het enkel nog toelaat een ''basis'' in orde te maken. En alle wilde plannen(waar wel vaak al een hoop geld in gestoken) verdwijnen en mislukken. En kan ik het dan alsnog in orde maken. Enkel zijn ze dan back to basic, maar hebben ze wel een goed brommertje.

Echt waar, begin met een leuk brommertje... Mag gerust een opknapper zijn met een pens werk... En krijg die eerst maar eens fatsoenlijk rijdend en afgesteld. Rijd er dan eerst een tijdje op rond en vervolgens kom je er achter dat er toch nog een hoop dingetjes niet in orde waren. Ik bedoel, echt net lopende honda'tjes kom je al niet eens zo vaak tegen....
En lukt dat allemaal, begin dan rustig aan... En niet gelijk het maximale...


Hoeveel zijn je wel niet voorgegaan, kopen een brommer, monteren een dure uitlaat en dan blijkt dat ze enkel ellende hebben, maar om alles fatsoenlijk te krijgen lukt niet, want het geld zit al in de knalpijp.

Met een beperkt budget is met gedult, hadigheid en kennis het echter wel goed mogelijk een leuk brommertje te crieeren.

en overigens, voor 200 euro heb je de 5bak blokjes nog niet.
Biedingen zijn nog in volle gang, en er zijn een hoop bieders... dat zegt genoeg.
Bovendien staat aangegeven dat ze naar DE verzenden, dan moet je ze nog overtuigen naar NL te verzenden. Wat ook weer het nodige kost...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Paul de Salmiakbal
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2010 14:06
Locatie: Rijsbergen

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Paul de Salmiakbal »

niek is ik schreef:inderdaad.
Paul de Salmiakbal schreef:
niek is ik schreef:is niet veel....

Wat betrefd de topicstarter, waar ik al bang voor was....
blijven dromen.
Nee dat zie je verkeerd. Kijk, ik kan nu weinig anders doen dan dromen en verschillende scenario's voorstellen. Ik ben hier niet voor de leut vragen aan het stellen om er later toch niks meer mee te doen, alle info zou later van pas kunnen komen, mijn aanwezigheid hier is dus een soort voorbereiding, als je het zo zou kunnen stellen. Geloof me maar.
Ik kom hier natuurlijk vrijwel uit het niets aangebanjert en heb meteen grootse plannen en miljoenen vragen, dat wekt natuurlijk argwaan op (wat compleet begrijpbaar is).
Maar daar zullen we vanzelf achterkomen, na verloop van tijd.
Verder nogmaals bedankt voor de informatie.

Tuurlijk is het leuk eens te fantaseren en eens te kijken wat er mogelijk is... Maar lijkt het je nou verstandig gelijk het ''neusje van de zalm'' te willen om het zo maar te noemen?
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je van harte...
Enkel heb ik al zoveel mensen bij mij gehad die op een zelfde manier begonnen, en eigenlijk niks anders als ellende en teleurstelling hadden. Vervolgens komt het er op neer dat het budget het enkel nog toelaat een ''basis'' in orde te maken. En alle wilde plannen(waar wel vaak al een hoop geld in gestoken) verdwijnen en mislukken. En kan ik het dan alsnog in orde maken. Enkel zijn ze dan back to basic, maar hebben ze wel een goed brommertje.

Echt waar, begin met een leuk brommertje... Mag gerust een opknapper zijn met een pens werk... En krijg die eerst maar eens fatsoenlijk rijdend en afgesteld. Rijd er dan eerst een tijdje op rond en vervolgens kom je er achter dat er toch nog een hoop dingetjes niet in orde waren. Ik bedoel, echt net lopende honda'tjes kom je al niet eens zo vaak tegen....
En lukt dat allemaal, begin dan rustig aan... En niet gelijk het maximale...


Hoeveel zijn je wel niet voorgegaan, kopen een brommer, monteren een dure uitlaat en dan blijkt dat ze enkel ellende hebben, maar om alles fatsoenlijk te krijgen lukt niet, want het geld zit al in de knalpijp.

Met een beperkt budget is met gedult, hadigheid en kennis het echter wel goed mogelijk een leuk brommertje te crieeren.

en overigens, voor 200 euro heb je de 5bak blokjes nog niet.
Biedingen zijn nog in volle gang, en er zijn een hoop bieders... dat zegt genoeg.
Bovendien staat aangegeven dat ze naar DE verzenden, dan moet je ze nog overtuigen naar NL te verzenden. Wat ook weer het nodige kost...
Ik geloof je volkomen, en zal er ook rekening mee houden. Als het aankomend wrak geen kenteken heeft, eerst zorgen dat ie keurbaar is (daar valt dus ook onder dat ie goed loopt), als dat voltooid is zou ie technisch gezien in orde moeten zijn, dan kijken hoe ik alles verder ga aanpakken, en tegen de tijd dat ik daar ben kom ik hier wel weer verslag brengen.
Hoe ingewikkeld dat allemaal gaat worden om tot het ''ding rijd nu goed is technisch in orde en heeft kenteken'' stage te komen en hoe duur dat zal worden kom ik dan gaandeweg wel achter, zal het iig niet gaan rushen.
Gaande dat eerste gedeelte zal ook al wel een hoop geleerd hebben over de techniek van deze blokjes en de rest van de brommer zodat ik wss een verstandige keuze kan maken over hoe ik hem daarna zou kunnen aanpassen aan mijn wensen. Heb natuurlijk al een globaal idee in m'n hoofd over hoe het dan zou moeten worden, maar als eenmaal sleutelervaring heb met de brommer zou dat natuurlijk kunnen veranderen (en ik denk sowieso dat er wel het een en ander verandert)
Daarom mijn vragen hier, zodat ik al verschillende scenario's heb over hoe het daarna uit zou kunnen pakken.
Bedankt voor alle wijsheden :wink:

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door butt head »

als je een beetje zoekt kan je wel voor 200 euro een nieuwe 5bak kopen. maar je moet denk ik niet verwachten dat het kwalitijd is.
freds bikes in belgie heeft die bakken.

ik kan enkel zeggen ga niet huilen al het niet past of gelijk kapot is
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Kippenverver »

Wil je graag een 5 bak dan? Dan ken ik nog wel iemand..
Ga heen en vereenvoudig u!

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door butt head »

Kippenverver schreef:Wil je graag een 5 bak dan? Dan ken ik nog wel iemand..
coos?

ik heb er al 1 maar ik zou best wel een 2de willen alleen dan honda.

iemand nog een paar dooie 5bakjes over?
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Paul de Salmiakbal
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2010 14:06
Locatie: Rijsbergen

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Paul de Salmiakbal »

Kippenverver schreef:Wil je graag een 5 bak dan? Dan ken ik nog wel iemand..
Nja ik heb momenteel nog niet eens een brommer dus ik ga nog geen onderdelen kopen ;)

four_stroker
4T-MSB addict
Berichten: 527
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:45
Locatie: alphen a/d rijn

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door four_stroker »

Paul de Salmiakbal schreef:
Kippenverver schreef:Wil je graag een 5 bak dan? Dan ken ik nog wel iemand..
Nja ik heb momenteel nog niet eens een brommer dus ik ga nog geen onderdelen kopen ;)
Slotje :mrgreen:

.

Paul de Salmiakbal
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2010 14:06
Locatie: Rijsbergen

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Paul de Salmiakbal »

four_stroker schreef:
Paul de Salmiakbal schreef:
Kippenverver schreef:Wil je graag een 5 bak dan? Dan ken ik nog wel iemand..
Nja ik heb momenteel nog niet eens een brommer dus ik ga nog geen onderdelen kopen ;)
Slotje :mrgreen:

.
Rustig rustig er zit schot in de zaak :mrgreen:

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door NIX »

Ik wil alleen nog vragen zien die over je aangeschafte SS-je gaan en die niet al 3000x eerder beantwoord zijn. Nou, hup, internet afstruinen voor iets leuks of je krantenwijk gaan lopen zodat je straks genoeg centjes hebt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5857
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Jurrien »

En doe wat aan die naam want die rijmt niet!

Paul - bal... De tering!!
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Paul de Salmiakbal
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2010 14:06
Locatie: Rijsbergen

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Paul de Salmiakbal »

Jurrien schreef:En doe wat aan die naam want die rijmt niet!

Paul - bal... De tering!!
Paul > spreek uit als Pal :mrgreen:

En nee ik zal beloven geen vragen meer te stellen, ik heb vandaag weer 25 pleuro's verdient dus dat gaat wel weer langzaaammm

XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1224
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:33
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Locatie: Nâluk
Contacteer:

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door XL50deSeauje »

Paul de Salmiakbal schreef:
Jurrien schreef:En doe wat aan die naam want die rijmt niet!

Paul - bal... De tering!!
Paul > spreek uit als Pal :mrgreen:

En nee ik zal beloven geen vragen meer te stellen, ik heb vandaag weer 25 pleuro's verdient dus dat gaat wel weer langzaaammm
Dubbele krantenwijk?
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN

Paul de Salmiakbal
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2010 14:06
Locatie: Rijsbergen

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Paul de Salmiakbal »

XL50deSeauje schreef:
Paul de Salmiakbal schreef:
Jurrien schreef:En doe wat aan die naam want die rijmt niet!

Paul - bal... De tering!!
Paul > spreek uit als Pal :mrgreen:

En nee ik zal beloven geen vragen meer te stellen, ik heb vandaag weer 25 pleuro's verdient dus dat gaat wel weer langzaaammm
Dubbele krantenwijk?
Nee ik ben zakkenvakkenvuller.
Ga voorlopig niet meer uren maken want dan komt er al helemaal niks meer van school terecht..

Thomgun
4T-MSB addict
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 jun 2010 10:01
Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2
Locatie: Hattem

Re: Aantal vragen betreft SSje opvoeren

Bericht door Thomgun »

Paul de Salmiakbal schreef:
XL50deSeauje schreef:
Paul de Salmiakbal schreef:
Jurrien schreef:En doe wat aan die naam want die rijmt niet!

Paul - bal... De tering!!
Paul > spreek uit als Pal :mrgreen:

En nee ik zal beloven geen vragen meer te stellen, ik heb vandaag weer 25 pleuro's verdient dus dat gaat wel weer langzaaammm
Dubbele krantenwijk?
Nee ik ben zakkenvakkenvuller.
Ga voorlopig niet meer uren maken want dan komt er al helemaal niks meer van school terecht..
Met een dubbele krantenwijk komt school niet in geding hoor... Gewoon wat korter slapen... Verdien je ook nog is
wat geld...
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.

Plaats reactie